۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۲۳۵۷۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

خدمت به مردم شکاف بین دولت و ملت را از بین می برد

خدمت به مردم شکاف بین دولت و ملت را از بین می برد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف قدرت جبهه مقاومت است، گفت: دشمن می خواهد از طریق تضعیف نظام اسلامی ایران جبهه مقاومت را تضعیف نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد گفت: عدالت در همه زمینه‌ها از ویژگی حکومت امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: جامعه به هر میزان از عدالت فاصله بگیرد دچار آسیب می‌شود و برقراری عدالت سبب پیوند مستحکم مردم با حاکمان می‌شود و مردم حاضر به ایثار و جهاد هستند.

عدالت اقتصادی برپایه تولید، توزیع و تنظیم بازار نهاده شده است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه یکی از ساحت‌های عدالت را عدالت اقتصادی است، گفت: عدالت اقتصادی برپایه تولید، توزیع و تنظیم بازار نهاده شده است و این مهم برای کاهش فشارهای معیشتی ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور عنوان کرد: دشمن به دنبال تضعیف قدرت جبهه مقاومت از طریق تضعیف نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه روزی دنیا در دست دو ابرقدرت بود و می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، تصریح کرد: اما دشمنان هرگز به آرزوی خود نرسیده و نمی‌رسند.

وی با اشاره به جنکگ رسانه ای دشمن و تلاش برای گمراهی نسل جوان و نوجوان یادآور شد: بیش از ۶۰ کشور با فعالیت رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد تهاجم رسانه‌ای قرار دارند.

خدمت به مردم شکاف بین دولت و ملت را از بین می برد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: تمام تلاش دشمنان شکاف بین مردم و حاکمیت است و اما با خدمت‌گزاری به مردم شکاف دولت و ملت از بین می‌رود.

وی با اشاره به حضور با بصیرت جوانان در خنثی سازی توطئه های دشمن گفت: از جوانان انقلابی که با درایت در صحنه حضور داشته و دارند و توطئه‌های بیگانگان را نقش برآب کردند، تقدیر می‌شود.

ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه‌های علمیه، هدف مدیر حوزه های علمیه است

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش به سفر آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه به لرستان اشاره کرد و گفت: سفر وی در راستای بررسی حوزه‌های علمیه لرستان بود که در این راستا جلسات متنوعی تشکیل شد و تمام تلاش مدیر حوزه‌های علمیه ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه‌های علمیه و ارتباط با دانشگاه‌ها است.

وی در ادامه هفته کتابخوانی را گرامیداشت و افزود: کتاب در رساندن جامعه به تمدن اسلامی تاثیر فراوانی دارد و ضرورت دارد که فضای کتابخانه ها گسترش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی سالگرد شهادت تهرانی مقدم را گرامیداشت و گفت:  ایشان پدر قدرت موشکی است، شهید تهرانی مقدم در حالی که جوان بود برد خمپاره‌ها را افزایش و بعد از آن توپخانه را تشکیل و با مجاهدت فراوان موفق به تولید موشک شد.

وی در پایان سالگرد رحلت علامه طباطبایی را گرامی داشت و یادآور شد: این عالم عارف در ۱۳۶۰ دار فانی را وداع گفت، ادامه داد: آثار گرانبهایی از علامه طباطبایی در حوزه فلسفه و تفسیر المیزان باقی مانده است که مورد مراجعه تمام دانشمندان در علوم اسلامی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات