۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۳۶۳۵
با هدف آماده سازی طلاب پایه‌های ۴ و ۵ و ۶ برای ورود به سطح ۲؛

چهارمین دوره مجازی طرح «صراط» برگزار می شود + جزئیات

چهارمین دوره مجازی طرح «صراط» برگزار می شود + جزئیات
چهارمین دوره مجازی طرح صراط با هدف آماده سازی طلاب پایه‌های ۴ و ۵ و ۶ برای ورود به سطح ۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارسرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، چهارمین دوره مجازی طرح صراط با هدف آماده کردن طلاب پایه های 4 و 5 و 6 برای ورود به سطح 2 برگزار می شود.

سرفصل های چهارمین دوره مجازی طرح صراط هویت طلبگی عبارتند از: جایگاه و نقش سطح 2 در سیر طلبگی، بایسته ها و پیش نیازهای سطح 2 در ابعاد اخلاقی و تربیتی، کارآمدی و تبلیغی، بصیرتی و علمی، اشنایی با کلیات علوم انسانی (ضرورت، جایگاه، شاخه ها و ...)، معرفی گرایش های فقه و اصول ، فلسفه و کلام، ملاک های مؤثر در انتخاب رشته تخصصی، تحصیل در مؤسسات یا آزادخوانی، آشنایی با مؤسسات سطح عالی مطرح قم، مهارت های لازم طلبگی (برنامه ریزی و کار جمعی و تشکیلات و ...) و بررسی ابعاد مختلفِ سه موضوع «ازدواج» ، «تلبس» و «معیشت» [در صورت امکان].

تاریخ ثبت نام دوره از ۱۷ آبان ماه تا ۳۰ آبان ماه خواهد بود.

بازه زمانی درنظر گرفته شده برای طرح اوایل آذر تا اواسط اسفندماه سال تحصیلی جاری است که به طور میانگین در هر هفته یک جلسه برگزار می شود و زمان دقیق هر جلسه بعد از هماهنگی با استاد به اطلاع مخاطبین رسانده می شود.

جلسات به صورت انلاین و زنده پخش می شوند و در پایان جلسه، طلاب می توانند سؤالاتشان را از اساتید بپرسند و اگر به دلیل موجّهی کسی موفق به شرکت در کلاس نشود، میتواند صوت کلاس را دریافت کند و بعد از گوش کردن به مسئولین اعلام کند.

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مجازی «طرح صراط»

ارسال نظرات