۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۲۳۷۰۶

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در تهران

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در تهران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در خانه‌ای در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در خانه‌ای در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یکم نشان داد، چهار فرد که صورت خود را پوشانده بودند با دو موتورسیکلت به خانه موردنظر آمده و با سلاح کمری اقدام به سرقت مسلحانه مقدار زیادی طلا کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در نخستین گام با شیوه‌های علمی کشف جرم متوجه شدند این سرقت توسط سه مرد و یک زن با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده و متهمان از دوستان مالباخته هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با دریافت این سرنخ مهم رصد‌های اطلاعاتی را آغاز کرده و متوجه شدند سارقان با موتورسیکلت‌های خود به غرب استان تهران متواری شده و در مخفیگاه خود ساکن هستند.

گودرزی عنوان کرد: در تحقیقات بیشتر مشخص شد، سردسته این باند سرقت در گذشته به خانه مالباخته رفت و آمد داشته و پس از اینکه متوجه طلا‌ها شده نقشه سرقت مسلحانه را کشیده است.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان در غرب استان تهران شدند و در یک عملیات منسجم سه مرد و یک زن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از خانه مالباخته در جنوب تهران با نقشه قبلی اعتراف کردند.

گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات