۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۲۴۰۲۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بسیجیان امتحان خود را در عقب راندن دشمن در دوران دفاع مقدس پس داده اند

بسیجیان امتحان خود را در عقب راندن دشمن در دوران دفاع مقدس پس داده اند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: بسیجیان امتحان خود را در عقب راندن دشمن در دوران دفاع مقدس پس داده اند و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در گردهمایی بسیجیان شهر کرمانشاه که با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در محل حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، از بسیجیان به عنوان مخلصانی که در دفاع مقدس امتحان خود را پس داده اند یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این تشکل عظیم مردمی بسیج، برای پاسداری از اسلام پای در عرصه وجود نهاد، زیرا استکبار با اصل اسلام کار دارد، شیعه و سنی هم ندارد، آن ها می خواهند اسلام ناب تعطیل شود، زیرا تنها همین اسلام ناب جرات یافت به سیاست های استعماری آن ها نهیب بزند، لذا امام راحل چون ذوب در اسلام بود، معیار های ارزشمند اسلامی را با تشکیل بسیج معرفی کرد و به دنیا مطرح نمود.

وی اظهار داشت: باید درصدد رفع مشکلات جوانان باشیم، زیرا اگر جوان کار و خانواده داشته باشد مشغول به زندگی می شود، لذا باید همه جانبه این بچه های معصومی که اسیر شانتاژ تبلیغاتی رسانه های غربی می شوند را دریابیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه پیرامون اهمیت تشکیل بسیج تصریح کرد: بسیجیان امتحان خود را در عقب راندن دشمن در دوران دفاع مقدس پس داده اند -دشمن تا دندان مسلحی که نصف دنیا از آن ها حمایت می کرد- و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند، در آن زمان بسیجیان با بذل جان خود و گذشتن از تمام خواسته های دنیوی خود دین خود را به ملت و کشور ادا کردند.

آیت الله علما در خصوص اهمیت حفظ اسلام تأکید کرد: باید ببینیم حضرت سیدالشهدا(ع) برای چه خود و خانواده و بهترین یاران خود را فدا کرد؟ مگر به جز برای احیای اسلام بود، زیرا این دین است که مردم را هدایت و مدیریت می کند و مردم به وسیله دین در طریق درست انسانیت قرار می دهد.

این استاد برجسته حوزه های علمیه با یاد آوری دشمنی دیرینه آمریکا با مردم ایران افزود: امروز استکبار با ابر قدرتی ایران مشکل دارد و می داند ایران اسلامی ابر قدرت بلامنازع منطقه و جهان است، امروز دنیای غرب خواهان تعطیلی اسلام ناب است، زیرا اسلام پیشرو، اسلام زنده کننده است که بوی آسمان و وحی از آن می آید، لذا باید همه ما در صدد رعایت کل اسلام باشیم، باید بالاترین همت ما حضور مردم، رسیدگی به امور مردم و رفع حاجات مردم باشد، مردم ما مردم بزرگ و شریفی هستند که هر زمان انقلاب اسلامی لازم داشته با همه وجود در خدمت اسلام بوده اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اهمیت اسلام و ضرورت حفظ و حراست از آن بیان داشت: باید با چنگ و دندان انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، زیرا امروز دنیا از حیات و ممات امام راحل حساب می برد، چون در گذشته این گونه نبودیم ما مزدور غرب بودیم./1400/

ارسال نظرات