۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۲۴۱۸۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا هیچ زمانی به اندازه امروز در مقابل ایران احساس خواری نکرده است

آمریکا هیچ زمانی به اندازه امروز در مقابل ایران احساس خواری نکرده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: آمریکا هیچ زمانی به اندازه امروز در مقابل ایران خوار و ذلیل نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه موتمن با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج از سوی امام خمینی(ره) برای مقابل با توطئه‌های دشمن تاسیس شد.

وی افزود: در دفاع مقدس جوانان بسیجی با حضور در جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل به مدت ۸ سال در برابر صدام که همه دنیا از او حمایت و پشتیبانی می‌کردند ایستاد و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: در دفاع مقدس نوجوانان ۱۵ ساله با بصیرت ایران با حضور خود در جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل سبب شد تا رزمندگان اسلام در مقابل جبهه کفر به پیروزی برسد.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: رزمندگان اسلام در جنگ نابرابر با جبهه کفر با اتکا به خدا و تحت امر ولایت به پیروزی رسیدند.

به گفته وی در دفاع مقدس یک ملت از جان گذشته و با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح جبهه کفر ایستاد و مقاومت کرد تا توانست به پیروزی رسید.

حجت السلام والمسلمین حسینی در ادامه به لزوم عمل به وصیت نامه شهدا تأکید کرد و افزود: در تمامی وصیت نامه شهدا به دو موضوع مهم حفظ حجاب و عفاف و تبعیت از ولایت و رهبری تأکید شده است.

وی با اشاره به اینکه حجاب یکی از ابزار‌های مبارز با دشمن است، گفت: آمریکایی‌ها دویست سال است تبلیغ می‌کنند حجاب مانع پیشرفت کشور است، اما جمهوری اسلامی ایران این نظریه دشمن را باطل کرده است و زنان محجبه ایرانی در رشته‌های مختلف علمی و ورزشی به موفقیت‌های چشمگیری رسیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن امروز به دنبال دور کردن مردم از ولایت فقیه است و هدف اصلی دشمن تضعیف رهبری ایران است و امروز نوک حمله شعارنویسی‌های اغتشاشگران رهبر معظم انقلاب بود.

وی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب با محقق کردن شعار نه غربی نه شرقی، استقلال آزادی جمهوری اسلامی سبب شده تا هیچ کشوری در دنیا نتواند به جمهوری اسلامی ایران امر و نهی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آمریکا هیچ زمانی به اندازه امروز در مقابل ایران خوار ذلیل نبوده است بطوریکه درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران در مذاکرت با کشور‌های اروپایی غیر مستقیم به آمریکایی‌ها اعلام می‌شود و آمریکا اجازه شرکت در مذاکرات را ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا برای مقابله با ایران با مسلح کردن تروریست‌ها به دنبال ایجاد نا امنی در جمهوری اسلامی است، اما این توطئه دشمن نیز به مانند توطئه‌های گذشته دشمن نقش بر آب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان استان اصفهان که بساط شرارت جمع می‌شود و امید برای پیشرفت در کشور زنده است، گفت: آمریکا از حجاب بانوان ایرانی خشمگین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر خوب درس خواندن دانش آموزان تا رسیدن به مدارج عالی علمی تأکید کرد و گفت: دانش آموزان در تحصیل علم به حداقل‌ها اکتفا نکنند و تا رسیدن به تخصص و مدارج علمی بالا تلاش کنند.

وی همچنین به لزوم داشتن تقوا از سوی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال گرفتن ایمان دانش آموزان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر دشمن شناسی از سوی دانش آموزان تأکید و گفت: توطئه‌های دشمن را باید شناخت، چرا که دشمن به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات