۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۴۳۴۷
مدیر حوزه علمیه خراسان:

خون شهدا و مدافعان امنیت؛ شجره طیبه ای که بقای نظام را تضمین می کند

خون شهدا و مدافعان امنیت؛ شجره طیبه ای که بقای نظام را تضمین می کند
حجت الاسلام والمسلمین خیاط در واکنش به اغتشاشات و حوادث اخیر، خون مردم و مدافعان امنیت را شجره طیبه‌ای دانست که بقای نظام شکوهمند را تضمین می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط رییس دانشگاه رضوی و مدیر حوزه علمیه خراسان، در پیامی در پی به شهادت رسیدن دو تن از بسیجیان در مشهد و حملات تروریستی در ایذه و اصفهان و اغتشاشات اخیر، ضمن ابراز اندوه و تسلیت با اشاره به حوادث تلخ این روزها، که قلب مردم غیورمان را به درد آورده است، خون شهیدان را شجره طیبه‌ای خواند که بقای این نظام شکوهمند را تضمین می‌کند.

وی مقام شهدای امنیت در فتنه اخیر را همانند شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست که سرآغاز فصلی جدید برای گسترش آرمان‌های انقلاب و نزدیک‌شدن به ظهور حضرت ولی عصر(عج) می شود.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ (سوره مبارکه آل‌عمران/ ۱۳۹)

پیشرفتهای چشمگیر انقلاب اسلامی ایران، استثمارگران را به فتنه‌انگیزی جدید و دسیسه علیه ملت قهرمان و فهیم این مرز و بوم واداشت؛ اما ملت استوار ایران، سربلندتر از همیشه، در مسیر حق‌طلبی و حقیقتجویی با فتح قله‌های رفیع دانش و تقوا به‌سوی تعالی و کمال گام برمی‌دارد.

بدون‌شک توطئه و ددمنشی استکبار علیه ملت ایران چیزی جز شکست سنگین برای مستکبران عالم و تجربه ارزشمند برای ما نخواهد بود و در راه بالندگی و اعتلای انقلاب اسلامی تحت امر ولایت فقیه، با هوشیاری و بصیرت خود، همچنان متحد، آگاه، پویا، هم‌صدا و دشمن‌ستیز خواهیم ماند.

هر چند حوادث تلخ این روزها، قلب مردم غیورمان را به درد آورده است؛ اما خون شهیدان، شجره طیبه‌ای است که بقای این نظام شکوهمند را تضمین می‌کند و بدون شک، شهدای امنیت در فتنه اخیر، به‌مثابه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سرآغاز فصلی جدید برای گسترش آرمان‌های انقلاب و نزدیک‌شدن به ظهور حضرت ولی عصر(عج) را رقم زده‌اند که به فضل الهی این مهم در آینده پیش‌رو معنا خواهد شد.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت شهادت جوانان مومن و غیور مشهد‌الرضا‌علیه‌السلام‌، بسیجیان فداکار «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» و مرزبان سلحشور «رضا رضوانی» و شهادت هموطنان عزیزمان در اقدامات تروریستی اخیر در شهرهای ایذه، اصفهان و سایر نقاط کشور، بر مجازات سریع عاملان و آشوبگران و اغتشاشگران تاکید دارد و از اقشار مردم دعوت می‌کند با بصیرت و آگاهی روزافزون نسبت به دسیسه‌ها و فتنه‌افکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی، هوشیار و بیدار باشند.

از دولت محترم می‌خواهم که به خواسته‌های به‌حق مردم و اعتراض‌های منطقی و منصفانه توجه جدی داشته باشند و در راستای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ ننمایند./933/

والسلام علی من اتبع الهدی
علی خیاط
مدیر حوزه علمیه خراسان

جواد رستمی
ارسال نظرات