۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۲۴۳۴۸
مدیر جامعه الزهرا:

بسیج، قلب تپنده نظام اسلامی است

بسیج، قلب تپنده نظام اسلامی است
مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: امروز در صحنه جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، اسلحه بسیجی فکر و اندیشه او تبیین صحیح فلسفه نظام اسلامی و پیشرفت های آن است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره دلاورمردی های شهدا و ایثارگران بسیجی گفت: نظام جمهوری اسلامی به عنوان یادگار حضرت امام خمینی (ره) قلب تپنده ای دارد که آن بسیج است و تا روزی که این قلب می تپد نظام اسلامی از آسیب و خطر در امان است .

وی با اشاره به اینکه بسیجی تمام اعتبار و حقانیتش را از توجه به خدا می گیرد، از این رو به امکانات و تجهیزات مادی نمی بالد، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج به یاران امام حسین علیه السلام برمی گردد، آنها همه هستی و جانشان را برای امامشان دادند و دیدیم که در جریان انقلاب و جنگ نیز بسیجیان با پیروی از ولی فقیه با افتخار در مسیر خدمت به مردم گام برداشتند و در این راه جانفشانی کردند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اغتشاشات اخیر و حضور بسیج در مقابله با این توطئه دشمن بیان داشت: امروز باید بدانیم با چه اسلحه ای وارد عرصه جنگ شناختی و ترکیبی دشمن شویم، دشمن با برنامه ریزی برای تسخیر فرآیندهای ذهنی جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرده است، از این رو در این عرصه، اسلحه بسیجی فکر و اندیشه او و تبیین صحیح فلسفه نظام اسلامی و پیشرفت های آن است.

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی در دوران کنونی ادامه داد: برای ورود به این جنگ شناختی ابتدا باید خودمان مسلح شویم و در مرحله بعد به تبیین مسائل بپردازیم. به دیگر سخن امروز میدان کارزار ما مدارس، دانشگاه ها و مراکز علمی و اسلحه ما فکر و اندیشه و تسلط علمی ما به مسائل است.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه دشمنان ما نظام اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه ها و افق نگاه دوراندیشانه ایشان را شناخته اند گفت: متاسفانه برخی در داخل هنوز به این شناخت نرسیده اند از این رو خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن حرکت می کنند و این وظیفه شما طلاب بسیجی است تا با ورود به عرصه جهاد تبیین، در این زمینه گام های موثری بردارید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز نسبت به وظایف خود کوتاهی کنیم دیگر هیچ وقت قابل جبران نخواهد بود، البته معتقدیم همانگونه که از ابتدای انقلاب تاکنون با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام همه مشکلات و بحران ها را پشت سر گذاشته ایم، اغتشاشات نیز تمام می شود و روسیاهی آن بر چهره کسانی که با آن همراهی یا نسبت به آن سکوت کرده اند می ماند.

در ابتدای این دیدار خانم احسانی فرمانده ارشد پایگاه های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه به صورت غیر رسمی حدود ۳ هزار طلبه بسیجی در جامعه الزهرا حضور دارند گفت: بیش از هزار نفر از بانوان طلبه به طور رسمی عضو عادی و فعال پایگاه های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند.

وی ادامه داد: در هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی و بصیرتی در نظر گرفته شده که با حضور بسیجیان و سایر طلاب اجرا می شود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدحقی، رییس سازمان بسیج طلاب استان قم با تبریک هفته بسیج به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: امروز دشمن بانوان را نشانه گرفته است تا با تاثیر بر بانوان، خانواده ها و جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی شناخت و آگاهی را شرط ورود به عرصه جنگ شناختی دشمن دانست و اظهار داشت: اگر بدون شناخت وارد این کارزار شویم ممکن است خودمان دچار آسیب شویم، چرا که ابعاد حمله دشمن بسیار پیچیده است.

رییس سازمان بسیج طلاب استان قم جهاد تبیین را از مولفه های پیروزی در این نبرد عنوان کرد و گفت: طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام می توانند با شناسایی نقاط آسیب و نیازسنجی بانوان، کمک بزرگی به خنثی سازی توطئه دشمنان کنند.

در پایان این دیدار، تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد استقامت و پیروزی  به مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام اهدا شد.

ارسال نظرات