۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۲۴۴۳۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد توجه متولیان قرار گیرد

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد توجه متولیان قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت توجه به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: اتفاقاتی که باید درون آموزش و پرورش امتداد پیدا بکند را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی سرگروه‌های پرورشی و آموزشی، با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت‌آموزش‌وپرورش و هیأت همراه، گفت: بخش سنگینی از هر تغییر و تحول ارزشمندی که در نظام تعلیم و تربیت صورت گیرد بر عهده معلمان ‌است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: برای موفقیت در هر کاری به دانش، پایبندی، تعهد، دلسوزی نیاز است و باید ابزار کار و تجهیزات مناسب فراهم باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان ما از لحاظ امکانات آموزشی از توسعه نامتوازن برخوردار است، گفت: نیاز است وزارت آموزش و پرورش توجه بیشتری در باب فراهم آوردن تجهیزات لازم به عمل بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه علاوه بر دانش، تجربه، تعهد و تجهیزات لازم برای کار، جایگاهی که مسئولیت امور تربیتی، مشاوره و مراقبت‌ از آسیب های اجتماعی دارد، عنوان کرد:  می‌طلبد که متصدیان این جایگاه از رفاه لازم در محل کار خودشان برخوردار باشند.

وی با بیان اهمیت برخورداری فضای تعلیم و تربیت استان از جایگاه لازم، بر ضرورت کاهش مباحث آموزشی تاکید کرد و گفت: حجم کتاب هایی که ذهن دانش‌آموزان را خسته، بی‌حال‌و حوصله می‌کند بالا بوده و وقت دانش‌آموزان ما را با انواع و اقسام محفوظاتی که بعدا بایستی در رشته‌های تخصصی دیده بشوند پر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تآکید بر اینکه سند تحول بنیادین حتما باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اتفاقاتی که باید در سند تحول بنیادین در درون آموزش و پرورش امتداد پیدا بکند را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حکمرانی مسئولانه دچار خلأ هستیم، تأکید کرد: مسؤولان کشوری و استانی باید به حکمرانی مسؤولانه توجه کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات