۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۴۸۳
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد؛

تقویت شجره طیبه بسیج، ضامن تداوم نظام اسلامی

تقویت شجره طیبه بسیج، ضامن تداوم نظام اسلامی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ایرانی گفت: بسیج تا جایی کارایی دارد که توانست کشور سوریه را از دست دواعش و دیگر جنایتکاران تاریخ نجات دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه ‌های بسيج مدارس علمیه و گروه های جهادی طلاب کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: بسیج در بسیاری از مکان ها و زمان ها خود را ثابت کرده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: کارایی بسیج امروز به جایی رسیده است که بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال الگوگیری از این نیروی مردمی هستند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: در زمانی که کشور سوریه و عراق در آستانه سقوط توسط داعش و دیگر گروه های تروریستی بودند، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی الگوی بسیج را در این کشورها پیاده کردند و همین امر زمینه ای برای دفع فتنه دشمنان در خارج از مرزها گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: بسیج تا جایی کارایی دارد که توانست کشور سوریه را از دست دواعش و دیگر جنایتکاران تاریخ نجات دهد.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: تقویت شجره طیبه بسیج ضامن تداوم نظام اسلامی و اتصال آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: شهید بسیجی فخری زاده به معنای کامل یک بسیجی بود که با اراده و اندیشه و فکر خود در جان دشمنان هراس انداخته بود و همین امر باعث شد که استکبار این بسیجی والامقام را به شهادت برساند.

براساس این گزارش در این مراسم از فرماندهان فعال پایگاه ‌های بسیج مدارس علمیه و گروههای برتر جهادی طلاب سطح استان کرمانشاه تجلیل شد./1400/

ارسال نظرات