۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۲۴۴۸۷
آیت الله کعبی مطرح کرد؛

نقش حوزه های مقاومت در سازماندهی و شبکه سازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

نقش حوزه های مقاومت در سازماندهی و شبکه سازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن
نماینده خبرگان گفت: راه مقابله با جنگ نرم تولید قدرت نرم با حضور مردم در صحنه ها است؛ چراکه اگر مردم به صحنه بیایند آمریکا و صهیونیسم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در چهارمین همایش تجلیل از ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد، فرماندهان و بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج ۴ شهری امام سجاد علیه السلام اهواز که در یادمان شهید سردار علی هاشمی برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی مردم در صحنه اغتشاشات و برچیده شدن برخی از آشوب ها در کشور اظهار داشت: مردم تمام کننده هستند و راه حل پایان اغتشاشات حضور مردم در میدان است؛ چراکه اگر مردم خیابان ها را فتح کنند، دنباله های دشمن در اغتشاشات منفعل خواهند شد و اغتشاشات پایان خواهد پذیرفت.

وی در ادامه افزود: یکی از پایه های امنیت، امنیت مردم پایه، محله محور و مسجد محور است و امروز بی تفاوتی، سهل انگاری و بی عملی در این شرایط بسیار خطرناک است و همه حوزه های مقاومت باید به فکر سازماندهی و شبکه سازی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باشند.

آیت الله کعبی با اشاره به اغتشاشات اخیر خوزستان و عکس العمل مردم این شهر در برابر اغتشاشات و شلوغی ها بیان داشت: بحمدالله خوزستان در این مسائل امتحان خوبی داد و جز وجود برخی شرارت ها در بعضی مناطق از جمله ایذه حوادث خاصی نداشتیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اغتشاشات یک فاز اجرایی جنگ جهانی و شیطانی نظام استکبار جهانی بر علیه اسلام، قرآن، مکتب اهل بیت(ع)، ایران اسلامی و ارزش های انسانی است؛ جنگی که در همه ابعاد، جز در بُعد کلاسیک، نظامی و مسلحانه اتفاق افتاد و عدم جنگ مسلحانه با ایران اسلامی هم به دلیل اقتدار ناشی از مجاهدت است.

آیت الله کعبی با اشاره به نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: در امنیت نرم افزاری بسیج و مردم حرف اول را می زنند و کینه ای که دشمنان انقلاب اسلامی برعلیه بسیجیان دارند، نشأت گرفته از کینه ای است که از جهاد، شهادت و اقدام به هنگام بسیجیان دارد و بسیج یعنی خطر کردن برای خدا و در راه خداوند گام برداشتن.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: اسلام ستیزی، قرآن ستیزی و شیعه ستیزی در این مرحله علنی شده است که البته ملت ایران هم قوی تر عمل می کند و  امروز همه باید بسیجی باشند و باید مواکب امام حسین علیه السلام برای دفاع از آرمان امام حسین و شهدا فعال شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه هر یک از مردم نسبت به اغتشاشات و بی تفاوت نبودن در این باره خاطرنشان کرد: هیچ کس نباید بی تفاوت باشد و انتظار این است که روحانیت پیشگامی کنند و در منابر، دروس و پایگاه های مردمی با مردم صحبت کرده و تبیین های لازم را انجام دهند.

آیت الله کعبی در پایان اظهار داشت: راه مقابله با جنگ نرم تولید قدرت نرم با حضور مردم در صحنه است؛ چراکه اگر مردم به صحنه بیایند آمریکا و صهیونیسم هیچ غلطی نمی توانند کنند و یقیناً بدانید که باطل السحر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در صحنه ها است.

ارسال نظرات