۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۲۴۷۲۰
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی تأکید کرد؛

جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌؛ مهم ترین رسالت نخبگان حوزه

جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌؛ مهم ترین رسالت نخبگان حوزه
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تأکید کرد که مهم‌ترین رسالت فرهیختگان ما جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات با جامعه نخبگانی حوزه علمیه خواهران در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهراء سلام الله علیها برگزار شد.

حجت الاسلام ستوده مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم در این نشست، ضمن خیرمقدم به حاضرین، به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یک وظیفه عمومی است و نوک پیکان آن، افراد موفق حوزه‌های علمیه به خصوص خواهران نخبه هستند و این فریضه برای دفع فعالیت‌های فرهنگی دشمن لازم است.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: خواهران طلبه باید به بحث هدفمندی خدمات توجه داشته باشند و مراکز حوزوی نیز باید روشی برخط و به روز را برای حق پژوهش محققان حوزوی تعیین کنند تا شان محققان در نظر گرفته شود.

وی گفت: مهم‌ترین رسالت فرهیختگان ما جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌ها است و باید خواهران و برادران دینی‌مان را با نسخه‌های اسلامی به سمت آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری هدایت کنند.

رئیس مرکز خدمات در ادامه به سؤالات مطرح شده از سوی طلاب خواهر پاسخ داد.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمبن عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه در این نشست در سخنانی به طرح‌های این مرکز در خصوص حمایت از جامعه نخبگانی اشاره کرد و از خواهران نخبه درخواست نمود که با طرح شهید وزوایی و هسته‌های مسئله محور و حل مسئله شهید احمدی روشن آشنا شوند تا از حمایت‌های این دو طرح بهره‌مند گردند.

ارسال نظرات