۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۲۴۷۲۵

شخصیت شما را نحوه نشستن شما، آشکار می‌کند

شخصیت شما را نحوه نشستن شما، آشکار می‌کند
روانشناسان می‌گویند که نحوه نشستن شما روی صندلی ماهیت شخصیت واقعی شما را نشان می‌دهد، زیرا ما بر اساس ضمیر ناخودآگاه مان رفتار می‌کنیم.

روانشناسان می‌گویند که نحوه نشستن شما روی صندلی ماهیت شخصیت واقعی شما را نشان می‌دهد، زیرا ما بر اساس ضمیر ناخودآگاه مان رفتار می‌کنیم. شما چگونه روی صندلی می‌نشینید؟

۱. زانو صاف

شما هوش بالایی دارید، صادق، عاشق پاکیزگی، محتاط و ساکت هستید. شخصیت کاریزماتیک و جذابی دارید و خودانگیختگی را دوست دارید. وقت شناس هستید و به مهارت‌های خودتان ایمان دارید. نگرشی مثبت و خوش بینانه به زندگی دارید، اما در عشق خود بزرگ بین هستید، از ترد شدن نمی‌ترسید و اعتماد به نفس بالایی دارید. اگر هنگام صحبت کردن دست هایتان را تکان می‌دهید تفکری منطقی دارید، در کارهایتان دقیق و عملگرا هستید. کارهایتان را هوشمندانه انجام می‌دهید و به کار سخت اعتقادی ندارید. دوست دارید خانه، میز کار، محل کار، دفاتر و ... خود را تمیز و مرتب نگه دارید. دوست ندارید شایعه پراکنی کنید یا پشت سر مردم صحبت کنید. احساسات خودتان را کنترل می‌کنید و سعی می‌کنید با کسی درگیر نشوید. ذهنی فوق‌العاده آرام دارید که به شما کمک می‌کند احساسات خودتان را در موقعیت‌های بد کنترل کنید و آرامشتان را حفظ کنید.

۲. زانو از هم جدا

اگر با زانو‌های باز می‌نشینید، یعنی به شدت خود محور، قضاوت کننده و متکبرهستید. اما در درون، از اضطراب و نگرانی رنج می‌برید. بیش از حد برای رسیدن به کمال واهدافتان تلاش می‌کنید بهمین خاطر زندگی پر هرج و مرجی دارید. قدرت توجه و تمرکز شما پایین است و تمرکز روی چیز‌ها برای شما دشوار است و به راحتی حواس تان پرت می‌شود. همیشه مجذوب چیز‌های جدید می‌شوید و پروژه‌ها و کارهایتان را نیمه کاره رها می‌کنید. شما مهارت‌های ارتباطی خوبی دارید. قبل از اینکه چیزی بگویید، فکرنمی کنید و این کارتان منجر به دعوا و درگیری می‌شود. خیلی زود خسته می‌شوید. شما به روابط خودتان متعهد نیستید و ممکن است ناگهان روابطتان را ترک کنید.

۳. پا‌های ضربدری

شما ایده‌های بسیار روشن و تخیل فوق‌العاده بالایی دارید و بسیار جزئی نگر هستید. با چشمان باز خیال پردازی می‌کنید و در تخیل خودتان گم می‌شوید، بهمین خاطر افکارتان منحرف می‌شود. دوست ندارید جلب توجه کنید یا با صدای بلند صحبت کنید. سعی می‌کنید از محیط امن خودتان خارج نشوید و به سختی اجازه می‌دهید افراد وارد زندگی شما شوند. در گذشته شکست عاطفی بزرگی خوردید، بهمین خاطر از قلبتان محافظت می‌کنید. شما از طرد شدن یا ناامید شدن می‌ترسید. متخصصان زبان بدن گفته اند که اگر فردی آرام با پا‌های روی هم نشسته باشد، اعتماد به نفس و مهارت اجتماعی بالایی دارد، اما اگر فردی با پا‌های ضربدری نشسته باشد و بی قرار باشد نشان می‌دهد که مضطرب، عصبی و یا دچار استرس است.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات