۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۲۴۷۹۳
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس بانوی کرامت خبر داد؛

خدمت افتخاری بیش از ۲۰۰ پرستار و بهیار در حرم کریمه اهل‌بیت

خدمت افتخاری بیش از ۲۰۰ پرستار و بهیار در حرم کریمه اهل‌بیت
رضوی گفت: در درمانگاه و مراکز فوریت‌های پزشکی حرم بیش از ۲۰۰ کارشناس پرستاری و بهیار اتاق عمل به صورت افتخاری خدمت می‌کنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سید عبدالحمید رضوی در آستانه روز پرستار به تشریح فعالیت‌های پرستاران در درمانگاه حرم مطهر بانوی کرامت پرداخت و اظهار کرد: در مجموع بیش از ۲۰۰ کارشناس پرستاری و بهیار اتاق عمل در بخش فوریت های پزشکی آقایان و خانم‌ها در حرم مطهر بانوی کرامت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه پرستاران حرم مطهر بانوی کرامت به صورت افتخاری فعالیت می کنند، افزود: همه این پرستاران در بخش فوریت‌های پزشکی حرم مطهر بانوی کرامت مستقر هستند و هر نفر در طول هفته یک شیفت ۶ ساعته در حرم مطهر حضور پیدا می کند و به زائران و مجاوران آستان مقدس ارائه خدمت می‌کند.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: کارشناسان و بهیاران حوزه فوریت‌های پزشکی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در روزهای تعطیل و به ویژه مناسبت‌های خاص نیز حضوری فعال دارند و به مراجعه‌کنندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخش فوریت‌های پزشکی یکی از زیرمجموعه‌های بخش درمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به شمار می‌رود،‌ خاطرنشان کرد: این بخش در کنار درمانگاه متکفل خدمات‌رسانی درمانی بهتر و بیشتر به زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت است و با همین هدف نیز راه‌اندازی شده است.

رضوی ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی ویژه خواهران در رواق خواهران حرم مطهر و همچنین مرکز فوریت‌های پزشکی برادران در هشتی ورودی صحن صاحب الزمان(عج) فعال است و تعداد قابل توجهی از جمعیت خادمان پرستار در درمانگاه حرم مطهر فعالیت دارند.

وی در پایان به خدمات درمانی دارالشفاء حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل داخلی، اطفال، پوست و مو، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و چشم پزشکی و واحدهای رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات و... ارائه می‌شود.

ارسال نظرات