۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۲۴۸۰۵
حجت الاسلام امینی خبر داد؛

بازدید طلاب و مدیران جامعه المصطفی از خانه فناوری های فرهنگی اصفهان

بازدید طلاب و مدیران جامعه المصطفی از خانه فناوری های فرهنگی اصفهان
اصفهان ـ حجت الاسلام امینی گفت: طلاب و مدیران جامعه المصطفی اصفهان از نزدیک با فعالیت های خانه فناوری های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آشنا شدند.

حجت الاسلام صادق امینی، رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، از بازدید جمعی از طلاب و مدیران جامعه المصطفی العالمیه اصفهان از خانه فناوری های فرهنگی اصفهان خبرداد و گفت: در این بازدید که طلاب و مدیران گروه های علمی اقتصاد و حقوق حضور داشتند از 8  شرکت خلاق مستقر در خانه فناوری های فرهنگی اصفهان بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: حجت الاسلام رضایی آدریانی، عضو هیأت علمی جامعه المصطفی واحد اصفهان، حجت‌الاسلام مسعود راعی، رییس دانشکده حقوق، الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و از اساتید جامعه المصطفی العالمیه با تجلیل از فعالیت های این خانه، پیشنهادهایی برای تعامل و هم افزایی بهتر و بیشتر ارائه کردند.

رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: در این دیدار مطرح شد که بسیاری از ایده های حوزه حقوق این ظرفیت را دارد که هنگامی که تبدیل به مدل شد وارد فن بازارهای تخصصی شده و به فروش برسد.

حجت الاسلام امینی اظهار کرد: در ابتدای این دیدار به عنوان رییس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان با ارائه گزارشی از روند فعالیت این خانه فناوری و فرایند پذیرش و رشد تیم ها و استارت تاپ های فرهنگی و نوپای فرهنگی را بیان کرده و مقرر شد در آینده نزدیک به منظور آشنایی بیشتر طلاب، شرکت های خلاق در جامعه المصطفی العالمیه اصفهان برای بیان فعالیت های خلاقانه خود حضور پیدا کنند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات