۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۲۴۸۱۱
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ابراز کرد؛

یکپارچگی مردم؛ رمز موفقیت و شکست دشمن در فتنه اخیر

یکپارچگی مردم؛ رمز موفقیت و شکست دشمن در فتنه اخیر
کشکولی، رمز موفقیت و شکست دشمن در فتنه اخیر را یکپارچگی مردم خواند و گفت: به برکت همراهی مردم با نظام و انقلاب اسلامی توطئه های اخیر دشمن خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار مرتضی کشکولی، امروز در همایش تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی لرستان به شکست دشمن در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: فتنه امروز هدف باج دادن ایران در برجام و جلوگیری از پیشرفت‌های ایران اسلامی شروع شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به عملیات روانی دشمن در فضای مجازی، کشته سازی و دروغ سازی دشمن افزود: این توطئه های دشمن در سایه بصیرت و همراهی مردم با نظام خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این فتنه دشمن تلاش گروه های تروریستی، منافقین و در برخی از شهرهای کشور بی نتیجه ماند و با شکست مواجه شد و برخی از سلبریتی ها، بخشی از لیدرهای سیاسی و خواص هر دو جناح با شکست مواجه شدند.

کشکولی یا اشاره به اینکه مردم با نظام هستند و پای انقلاب و دستاوردهای انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم ایران اسلامی بصیر و باهوش هستند.

وی همراهی مردم را از دستاوردهای دفاع مقدس خواند و یادآور شد: در آن روزها نیز امام راحل و ملت ایران در مقابل دشمن برای حفظ اصول انقلاب اسلامی ایستادند و در سایه شناخت و حضور مردم در صحنه دشمن شکست خورد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: مردمی کردن دفاع از تمامیت ارضی، تحکیم اتحاد قومیتی، مذهبی و جغرافیایی، شکست صهیونیست‌ها در منطقه و پیروزی مقاومت، صدور انقلاب اسلامی، شکست‌های مستمر دشمن از انقلاب اسلامی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

وی اظهارکرد: وحشت مستکبرین از ایران اسلامی و الگوگیری کشورهای دنیا از ایران از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
نباید به دشمن اعتماد کرد و فریب او را خورد
0
0