۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۲۴۸۵۳
رییس تبلیغات اسلامی اسفراین مطرح کرد؛

حضرت زینب قهرمان؛ عرصه جهاد تبیین

حضرت زینب قهرمان؛ عرصه جهاد تبیین
حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه حضرت زینب(س) قهرمان عرصه جهاد تبیین حماسه عاشورا است، گفت: این بانوی بزرگوار عاشورا را به‌راستی و با حقیقت تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی‌ رضایی، رییس تبلیغات اسلامی اسفراین و استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج)، امروز در مراسم جشن سالروز میلاد حضرت زینب(س)، اظهار داشت: بعد از واقعه عاشورا این حضرت زینب بود که پیام عاشورا را به گوش جهانیان رساند.

وی افزود: اگر تبیین گری این بانوی عفاف و حجاب نبود اسرار تاسوعا و عاشورا توسط دشمنان و بدخواهان اسلام ناب محمدی در همان کربلا باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام رضایی بابیان اینکه حضرت زینب(س) واقعه عاشورا را تبیین کرد، اضافه کرد: در جامعه امروز هم باید بسیاری از حقایق تبیین شود و از این امر که توجه مقام معظم رهبری به آن است نباید غافل بود.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: فرمان جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری صادرشده است و این امر نباید بر زمین گذاشته شود و تکلیف است.

وی تصریح کرد: تبیین باید هنرمندانه باشد و از هر گروه که در جامعه فعالیت می‌کنید هنرمند باهنر زیبای خود، شاعران با اشعار خود، نویسندگان، ورزشکاران و هرکسی که برای انقلاب و نظام اسلامی دلسوزی می‌کند باید در جهاد تبیین حضور پیدا کند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به نقش‌آفرینی پرستاران در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: در این دوران که هیچ‌کسی جرئت نمی‌کرد به بیماران نزدیک شود پرستاران باجان و دل به بیماران خدمت می‌کردند.

وی افزود: باید تلاش‌های این عزیزان به‌درستی تبیین شود و همه خاطرات آنان در کتابی چاپ و نشر داده شود تا محفوظ بماند و این خود یک تبیین گری است.

حجت‌الاسلام رضایی با قدردانی از زحمات پرستاران، اضافه کرد: با این کار ما شاید بتوانیم ذره‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

رییس تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: اگر مسؤولان در مورد تبیین و چاپ و نشر خاطرات پرستاران در دوران کرونا کوتاهی کنند دیگران هر طور که دلشان بخواهد تبیین و اقدام می‌کنند.

گفتنی است: در حاشیه این مراسم می‌توان به برگزاری مسابقات جذاب برای نوجوانان و جوانان، اجرای مولودی توسط مداحان برپایی نمایشگاه اشاره کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات