۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۲۴۹۴۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند

شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند
حجت الاسلام هاشمی گفت: شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در یادواره سردار دکتر محمد برده نشین، جانباز جنگ تحمیلی، مدافع حرم از فرمانده های سپاه قدس و شهدای محله فلک الدین و میدان تیر در مسجد شهید سید مصطفی خمینی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا چراغ راه همه ما هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه امام راحل مکتبی به نام سیدالشهدا بنا نهاد، افزود: شهدا در این مکتب پرورش یافتند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم شهید پرور استان لرستان در اغتشاشات اخیر عنوان کرد: با توجه به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی مردم همواره پای انقلاب و آرمان های شهدا ایستاده اند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه شهدای ما در همین محله ها و مساجد بزرگ شدند و تربیت یافتند، یادآور شد: جوانان ما از لحاظ، تقوا، اخلاق و مدیریت زبانزد بوده و نترس بودن و شجاع بودن از ویژگی ای جوانان انقلابی است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از خانواده شهدا به عنوان الگو یاد کرد و عنوان داشت: خانواده شهدا در محلات موجب دلگرمی مردم است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات