۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۲۴۹۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهاد تبیین نیاز جامعه است/ گرانی ها کنترل شود

جهاد تبیین نیاز جامعه است/ گرانی ها کنترل شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت جهاد تبین تاکید کرد و گفت: مراقبت کنیم که این جهاد تبیین به گونه‌ای مدبرانه باشد که مورد سو استفاده دشمنان قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: آن بانوی مکرمه یک جهاد تبلیغی، تربیتی، ارشادی و تبیینی داشت؛ گاهی جهاد با ابزار و آلات مسلحانه است، گاهی هم جهاد، جهاد تبیینی و تبلیغی است.

‌وی اظهار کرد: اگر جهاد تبلیغی و تبیینی نباشد هیچ اندیشه و فکر صحیحی در جامعه ترویج پیدا نمی‌کند و هیچ فکر صحیحی در موردش اقدامی نخواهد شد، جهاد تبیینی، تبلیغی و تربیتی است که رزمندگان را به جبهه‌های نور علیه ظلمت می‌فرستد، رسالت حضرت فاطمه(س) یک رسالت روشنگرانه بود، باید با تدبیر و دقت این جهاد تبیینی ایشان را بیان کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: باید مراقبت کنیم که این جهاد تبیین به گونه‌ای مدبرانه باشد که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد و ایجاد تفرقه مذهبی نکند.

جلوی گرانی کالاها گرفته شود

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت تنظیم بازار و کمترل گرانی ها تاکید کرد و گفت: مسئولان مانع گرانی کالاها شوند.

وی اظهارکرد: تنظیم بازار و رعایت ساز و کاری که قیمت کالاها تثبیت شود، مورد توجه قرار گیرد، از تولید تا توزیع این امر رعایت شود.

ضرورت تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری تاکید کرد و گفت: این مصوبات در سالی که به عنوان تولید و اشتغال دانش بنیان نام نهاده شده، باید منتهی به ایجاد شغل شوند.

وی تاکید کرد: هدف از این مصوبات سفر رئیس جمهور این است که تولید و اشتغال دانش بنیان شکل بگیرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات