۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۲۴۹۷۸
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ضرورت حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس

ضرورت حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس
اصفهان ـ آیت الله مهدوی با اشاره به ضرورت حضور مبلغان دینی در مدارس، گفت: جوانان ما نیازمند تقویت مبانی دینی و رسیدن به پاسخ شبهاتی که دشمن برای آنان ایجاد می‌کند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در درس گفتاری مجازی در خصوص ضرورت حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس بویژه در ایام فاطمیه، با اشاره به در پیش بودم ایام فاطمیه، گفت: ضرورت امروز کشور و حضور طلاب در مدارس به خصوص دبیرستان‌ها، موضوعیست که از مسائل مهم عرصه تبلیغ می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مبلغان و روحانیون و طلاب در مدارس شبهه وجوب دارد، اظهار کرد: مؤسسه امیربیان هماهنگی های لازم برای حضور طلاب و روحانیون در مدارس به منظور فعالیت تبلیغی و مجاز شدن غیبت‌های درسی این عزیزان را به عمل آورده است.

آیت الله مهدوی حضور طلاب و روحانیون و مبلغان دینی در مدارس را فرصتی مغتنم دانست و تصریح کرد: جوانان ما نیازمند تقویت مبانی دینی و رسیدن به پاسخ شبهاتی که دشمن برای آنان ایجاد می‌کند هستند، این موضوع نیازمند همت مبلغان دینی و طلاب و روحانیون است.

عضو مجلس خبرگان رهبری شرط حضور طلاب برای فعالیت تبلیغی در مدارس را دارا بودن پایه ششم حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: طلاب با معرفی دوستان خود به آموزش و پرورش در این زمینه یاری رسان آموزش و پرورش و مبلغان دینی باشند.

استاد درس خارج حوزه علمیه، حضور طلاب و روحانیون در مدارس برای انجام امور تبلیغی را در راستای جهاد تبیین توصیف کرد و افزود: بیان معارف دین، تبیین حقایق دین و هم پاسخ به شبهات دانش آموزان از جمله فعالیت‌هایی است که طلاب و مبلغان باید در مدارس انجام بدهند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات