۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۲۵۰۳۷

دفتر امور خانواده شهدا و ایثارگران در جامعةالزهرا راه اندازی می شود

دفتر امور خانواده شهدا و ایثارگران در جامعةالزهرا راه اندازی می شود
رئیس گروه مطالعات و برنامه‌ریزی تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا(س) از افتتاح دفتر امور خانواده شهدا و ایثارگران در این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم مریم اسماعیلی در گفت‌وگویی با اشاره به راه اندازی دفتر امور خانواده شهدا و ایثارگران جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی این مؤسسه علمی حوزوی، عنوان کرد: بیش از هزار طلبه، استاد، مبلغ و کارمند جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها جزو خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

رئیس گروه مطالعات و برنامه‌ریزی تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به نقش شهدا در دفاع از ارزش های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران در خط مقدم جنگ شناختی هستند؛ بنابراین زندگینامه و سبک زندگی شهدا باید در جامعه ترویج شود و خانواده شهدا و ایثارگران، نقش مهمی می‌توانند در این عرصه داشته باشند.

اسماعیلی با اشاره به لزوم ساماندهی خانواده معظم شهدا و ایثارگران این مجموعه، بیان داشت: در این برهه از زمان که با فتنه‌ها و شبهات زیادی در کشور روبرو هستیم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند در خط مقدم جبهه فرهنگی باشند.

وی با تصریح بر اینکه با تمرکزبخشی به فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در حیطه شهدا می‌توان گام موثری در روشنگری نسل جوان برداشت، خاطر نشان کرد: طلاب، اساتید، مبلغان و کارمندان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، می‌توانند با ثبت نام در این دفتر، در عرصه فرهنگی، اجتماعی فعالیت کنند.

رئیس گروه مطالعات و برنامه‌ریزی تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: علاقه مندان جهت فعالیت در این عرصه می‌توانند از طریق شناسه کاربری @shahedjzac در پیام رسان ایتا یا تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۵۴ ثبت نام کنند.

اسماعیلی یادآور شد: در این دفتر، برنامه‌هایی برای ارتقا، مهارت‌افزایی و توانمندسازی اعضا در دستور کار قرار گرفته است که فراخوان دوره‌ها پس از ساماندهی اعضا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات