۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۲۵۰۶۱

«سین، لام، الف، میم، سلام» منتشر شد

«سین، لام، الف، میم، سلام» منتشر شد
کتاب «سین، لام، الف، میم، سلام» نوشته مرتضی عرب حجی نویسنده و محقق شاهرودی مبتنی بر داستان‌های خدمت رسانی خادم یاران رضوی منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «سین، لام، الف، میم، سلام» نوشته مرتضی عرب حجی است با متنی داستانی، شامل خاطرات خادم یاران رضوی شاهرود توسط انتشارات آوای چلچله منتشر شد و روانه بازار شده است.

این کتاب در ۹۰ صفحه شامل داستان‌ها و روایت‌های شیرین خدمت رسانی به مردم به خصوص در حوزه تسهیل زیارت امام رضا (ع)، محرومیت زدایی و خدمت به زائران رضوی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

از مرتضی عرب حجی تا کنون آثاری چون لعل یک و لعل دو، روی ریل عاشقی، گلی توی گل‌ها، کیلومتر ۵۹۷، آی مش وحید کجایی گم شده نوک طلایی، مهر و مه و رود شاهرود و چند اثر مکتوب با گویش محلی و چند کتاب صوتی دیگر به چاپ رسیده است.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: به همه می‌گفت افتخار ما خدام زوار گرانقدر امام رضا (ع) آن است که کهکشان پرنور حضور عاشقان حضرتش چون شهاب کوچکی در گذر هستیم کم کم به باب الجواد نزدیک می‌شدند که این باب الجواد هم برای خودش داستانی دارد....

کتاب «سین، لام، الف، میم، سلام» به سفارش کانون مرکزی خادم یاران رضوی شهرستان شاهرود، منتشر شده و به واسطه قلم ساده و روانی که دارد به علاقمندان به کتاب به خصوص عاشقان امام مهربانی و کسانی که به تازگی کتابخوانی را آغاز کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

گفتنی است ععصر پنجشنبه طی مراسمی با حضور خادم یاران رضوی شهرستان شاهرود از این کتاب رونمایی شد.

ارسال نظرات