۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۲۵۰۹۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اعزام مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در لرستان

اعزام مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در لرستان
حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اعزام مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در مناطق تبلیغی لرستان، گفت: اعزام مبلغان از ۱۴ آذرماه تا ۳ دی ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: به مناسبت ایام فاطمیه از ظرفیت طلاب، روحانیون و مبلغان حوزه برای تبلیغ در مناطق مختلف لرستان استفاده می شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان افزود: مبلغان در فاطمیه اول و دوم به مناطق مختلف اعزام خواهند شد و اعزام به مناسبت ایام فاطمیه از ۱۴ آذرماه تا ۳ دی ماه صورت می گیرد.

وی با دعوت از طلاب، فضلا، روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه های علمیه برای تبلیغ و حضور در مناطق مختلف استان و تبلیغ در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: این ایام فرصتی مناسب برای بهره مندی از ظرفیت تبلیغی حوزه در عرصه جهاد تبیین است.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: داشتن پرونده تبلیغی، دارا بودن حداقل سطح یک حوزوی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت در ایام تبلیغ و ثبت نام و اخذ حکم از طریق سامانه سماوات از شرایط اعزام مبلغان است.

وی با بیان اینکه پرداخت حق الزحمه تبلیغی و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی را از مزایای اعزام طلاب و مبلغان است، گفت: مبلغان در مناطق شهری و روستایی استان به ویژه مناطق محروم حضوری فعال خواهند داشت.

حجت الاسلام ولی پور یادآور شد: از بین طلاب و مبلغان حوزه علمیه لرستان، داوطلبان اعزام به مناطق تبلیغی می توانند جهت ثبت نام و تشکیل پرونده به معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان و یا سامانه سماوات به نشانی http:/hejrat.ismc.ir مراجعه کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات