۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۲۵۰۹۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف

برگزاری کارگاه پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف
عزیزی با اشاره به ادامه روند برگزاری کارگاه های آموزشی طلاب گفت: هدف از برگزاری این دوره ها تقویت بنیه علمی و تبلیغی خواهران مبلغ و نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: ششمین ‌‌کارگاه از سلسله کارگاه های پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف با عنوان «حجاب‌برتر» برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: مخاطبین این دوره آموزشی طلاب، دانش‌آموختگان و مبلغات طرح امین و مربیان حلقه های ‌صالحین، اساتید و کادر حوزه های علمیه هستند.

وی موضوع برگزاری این کارگاه آموزشی پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش آموزان را پرداختن به موضوعاتی همچون نیازمندی‌های عمومی مبلغ، مهارت‌های عمومی ‌تبلیغ، شیوه‌های خاص تبلیغ برای نوجوان و پاسخگویی به شبهات حجاب دانش‌آموزان عنوان کرد.

عزیزی با بیان اینکه این دوره آموزشی دوشنبه ۱۴ آذر ماه به میزبانی حوزه‌علمیه‌ نجمیه‌ خواهران  شهرستان ازنا برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری کارگا های آموزشی تقویت برنامه های تبلیغی طلاب و مبلغان خواهر و نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین است.

وی یادآورشد: ششمین ‌‌کارگاه از برگزاری سلسله کارگاه های پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف با عنوان «حجاب‌برتر» به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان و با همکاری مدارس علمیه خواهران و مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات