۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۲۵۱۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن می‌خواهد القاء کند که حجاب مانع پیشرفت زنان و کشور است

دشمن می‌خواهد القاء کند که حجاب مانع پیشرفت زنان و کشور است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمن سالهاست با تبلیغات خود می‌خواهد اینگونه القاء کند که حجاب مانع پیشرفت زنان و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دبستان دخترانه ولیعصر(عج)، گفت: برخی از رحمت‌های خداوند مانند باران شامل همه بندگان خوب و بد خدا می‌شود و همه را بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه یک نوع رحمت خدا نیز تنها ویژه برای بندگان صالح خدا است، افزود: رحمت رحیمی خداوند تنها برای بندگانی است که با انجام محرمات و ترک منکرات دستورات خدا را اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه هر ساختمانی دارای پایه و ستون است از نماز به عنوان پایه و اساس دین اسلام نام برد و ادامه داد: اگر نماز از دین حذف شود، دین اسلام نیز فرو خواهد ریخت.

وی رعایت حجاب و عفاف را به عنوان یکی دیگر از دستورات خداوند نام برد و یادآور شد: دشمن سالهاست با تبلیغات خود می‌خواهد اینگونه القاء کند که حجاب مانع پیشرفت زنان و کشور است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: رضاخان بی حجابی را عامل پیشرفت کشور ترکیه اعلام کرد و از سال ۱۳۱۴ با این بهانه که حجاب مانع پیشرفت کشور است داشتن حجاب برای زنان ایران را ممنوع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی زنان ایرانی با حضور درعرصه‌های علمی و هنری، پزشکی ورزشی و اجتماعی افتخارات زیادی را برای ایران کسب کردند تا ثابت کنند حجاب مانع پیشرفت کشور نیست.

به گفته وی همه دشمنی با حجاب برای این است که موفقیت زنان با حجاب ایرانی در همه عرصه‌ها توانسته خط بطلان بر نظریه باطل دویست ساله دشمن بکشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه انجام دستورات خدا و قرآن یکی از راه‌های رسیدن به رحمت رحیمیه خداوند است گفت: دانش آموزان تا رسیدن به مدارج بالای علمی و حوزوی خوب درس بخوانند و به حداقل‌ها اکتفا نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دانش آموزان در کنار تحصیل علم نسبت به تقویت ایمان خود با انجام واجبات از جمله اقامه نماز اول وقت بویژه نماز جمعه که دارای ثواب زیادی است اهتمام داشته باشند.

وی همچنین بر دشمن شناسی و داشتن بصیرت تأکید کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا طی ۴۰ سال گذشته از طریق جنگ سخت و جنگ نرم، جنگ اقتصادی، جنگ ترکیبی و شناختی با ایران مقابله کرده و در همه توطئه‌های خود شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان جهاد تبیین را یکی از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و اظهار داشت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن همه باید در جهاد تبیین شرکت داشته باشند و روشنگری کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات