۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۲۵۱۲۸
به منظور استعدادیابی بانوان مبلغ فعال؛

اولین رویداد ملی «صبرا» برگزار می شود

اولین رویداد ملی «صبرا» برگزار می شود
خانم کشتکار از برگزاری اولین رویداد ملی صبرا ویژه بانوان مبلغه خبر داد و به تشریح جزئیات آن پرداخت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم کشتکار دبیر رویداد ملی صبرا در گفت‌وگویی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور بانوان طلبه در میدان هستیم؛ صحنه کارزار و درگیری ما با دشمن، جنگ تبلیغاتی و جنگ روایت‌ها است و بانوان با توجه به قدرت عاطفی و جزئی نگری در دیدن واقعیت‌های جامعه بهترین ظرفیت برای خلق و گسترش روایت‌های مؤثر در این جنگ تبلیغاتی هستند.

وی در ادامه افزود: سهم بانوان طلبه در تحولات جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا آنان با فهم سیاسی و بینش اجتماعی و آگاهی‌های سیاسی که دارند و با وجود تمام مشکلات جزء وفادارترین افراد به انقلاب هستند و ثابت کردند که یک زن مسلمان در سایه ایمان و آگاهی، می‌تواند نقش اساسی در تحولات تاریخی و جهانی داشته باشد. بر این اساس ما به دنبال حمایت و ساماندهی بانوان طلبهٔ فعال در میادین فرهنگی و تبلیغی هستیم تا بتوانند مخاطبین خود را در این جنگ روایت‌ها فرماندهی و رهبری کنند.

دبیر رویداد ملی صبرا ضمن تأکید بر این‌ مسأله که امروز در این درگیری و تهاجم تبلیغاتی مهم ترین راهبرد مورد نظر ما از طریق بانوان طلبه است که  خانم ها و مخاطبین را به میدان روایت امید بیاوریم، افزود: بانوان طلبهٔ ما باید با تأسی گرفتن از الگوی خود یعنی حضرت فاطمه زهرا (س) به صحنه گردانی در میدان بپردازند، از این حیث عنوان صبرا را که صحنه گردانان بردبار روایت امید است، به عنوان هویت رسانه‌ای این رویداد انتخاب کردیم، تا الهام بخش برای بانوان فعال میادین تبلیغی باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما برای برون رفت از وضع موجود، مسیری جز ساماندهی، حمایت و توانمندسازی شبکه مبلغات نداریم؛ بانوان مبلغ امروز برای نقش‌آفرینی مطلوب خود نیازمند برطرف نمودن چند مشکل و مانع و آسیب جدی هستند که می توان ضعف در هویت، نبود الگوهای مناسب تبلیغی در بین بانوان مبلغ، عدم حمایت‌های مادی و معنوی از بانوان فعال میادین و نبود بسترهای مناسب تبلیغی ویژه بانوان‌ را نام برد.

سرکار خانم کشتکار خاطرنشان کرد: شرایط جامعه ما را بر آن داشت که به هویت بخشی، الگوسازی، توانمندسازی و بسترسازی ویژه بانوان طلبه به صورت جدی فکر و برنامه ریزی کنیم.

دبیر رویداد ملی صبرا در پاسخ به مدعوین این رویداد اظهار داشت: ما در اولین گام قصد داریم به سراغ بانوان فعال در میادین تبلیغی برویم و صحنه گردانان فرهنگی تبلیغی که در محلات و مناطق مختلف کشور هستند را با شناسایی و هویت‌بخشی پشتیبانی نماییم، از همین رو بنا داریم در یک رویداد ملی با عنوان صبرا که از القاب حضرت زهرا (س) الهام گرفته شده است، صحنه گردانان بردبار روایت امید را شناسایی و از آنان حمایت مالی و معنوی نماییم.

گفتنی است این رویداد با همکاری اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی، جامعه الزهرا، و نهضت پیشرفت بانوان در تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز در مجتمع آدینهٔ تهران برگزار می‌گردد.

اولین رویداد ملی صبرا ویژه بانوان مبلغه برگزار می شود

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
سلام دراین دوره ملی صبراچجوری باید ثبت نام کنیم
0
0