۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۲۵۱۵۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمن است

فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمن است
حجت الاسلام هاشمی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این فرهنگ خنثی کننده توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان پلدختر با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی از وظایف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: ترویج این فرهنگ نیاز جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: بهره مندی از ظرفیت بنیاد شهید و دیگر ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان بوده و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان و نوجوان را در برابر این توطئه ها مصون می دارد.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: شهدا و خانواده های شهدا سرمایه های ما هستند و باید این سرمایه را حفظ کرد.

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگر در عرصه خدمت رسانی ها عنوان کررد: دشمن زمانی که ببیند فرزند شهید میدان جنگ، امروز خدمتگزار همین میدان است، توطئه های آنان علیه ملت با بصیرت ایران اسلامی خنثی است.  

وی با اشاره به اینکه قانون جامعه ایثارگری در دولت کنونی به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر از موضوعات مهمی است که به صورت جدی در حال پیگیری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات