۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۲۵۱۹۱
با سخنرانی صاحب نظران عرصه فرهنگ برگزار می شود؛

اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت»

اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت»
اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت» با سخنرانی صاحب نظران عرصه فرهنگ همراه با میزگردهای برگرفته از مقالات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، همزمان با تدوین نخستین برنامه توسعه در گام دوم انقلاب اسلامی با مشارکت متولیان و پژوهشگران حوزه توسعه، اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت» با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و با سخنرانی صاحب نظران عرصه فرهنگ همراه با میزگردهای برگرفته از مقالات برگزار می شود.

اجلاسیه همایش ملی «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه، تحول برای پیشرفت» در روز پنج شنبه 17 آذرماه و در ساعت 8 تا 12 در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برگزار می شود.

در این اجلاسیه آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی،آقای علیرضا علی احمدی معاون امور علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و آقای رفیعی آناتی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

از صاحب نظران، اساتید، نخبگان و کارشناسان محترم جهت حضور در این همایش تقاضا می‌شود جهت هماهنگی برای حضور، نام و کد ملی خود را به شماره 09393906174 پیامک کنند.

م/

ارسال نظرات