۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۲۵۱۹۴
با سخنرانی آیت الله اراکی برگزار شد؛

اجتماع بزرگ حوزویان در تجدید میثاق با ولایت و محکوم کردن توطئه‌های دشمنان

اجتماع بزرگ حوزویان در تجدید میثاق با ولایت و محکوم کردن توطئه‌های دشمنان
اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار قم از سوی نهادهای عالی حوزه با هدف تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهان اسلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار قم صبح امروز از سوی نهادهای عالی حوزه با هدف تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهان اسلام در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

اجتماع بزرگ علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه به همراه مردم ولایتمدار قم با هدف تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهان اسلام از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت و دیگر نهادهای عالی حوزوی و با حضور اصناف مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم با اشاره به هدف اجتماع حوزویان اظهار داشت: امروز علما و حوزویان همه جان برکفان آماده ایثار، شهادت و خدمت گردهم آمده‌اند تا با اطاعت از ولی عصر(عج) و نائب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که پرچمدار آزادی و عزت مردم است، اعلام بیعت مجدد کنند.

آیت الله اراکی در ادامه افزود: هر چقدر دشمنان انقلاب اسلامی توطئه و دشمنی کنند، بیش از همه برای ما روشن تر می شود که راه ما راه حق و انقلاب اسلامی ایران حق است و این توطئه‌ها و دشمنی‌ها بهترین دلیل بر حقانیت دین و انقلاب ما است.

در این مراسم نمایندگان بیوت مراجع تقلید، علما، فضلا، طلاب و مسؤولان استانی حوزه علمیه قم در این مراسم حضور داشتند.

حضار در این مراسم با شعارهای؛ خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، تا پای جان حامی انقلابیم، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، وسیله هدایت میثاق با ولایت و رهایی از ضلالت میثاق با ولایت ضمن حمایت از نیروهای انتظامی از اقدامات اغتشاشگران اعلام برائت کرده و خواستار محاکمه مسببان حوادث اخیر شدند.

ارسال نظرات