۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۲۵۲۴۵

چند تیم عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط وزارت اطلاعات متلاشی شد

چند تیم عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط وزارت اطلاعات متلاشی شد
چند تیم عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در وزارت اطلاعات شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای از شناسایی و متلاشی شدن چند تیم عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

متن کامل اطلاعیه وزارت اطلاعات به این شرح است:

باسمه تعالی

به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: با الطاف الهی و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند چند هسته‌ عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و متلاشی نمایند.

هسته‌های مزبور با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره‌زنی‌های متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت‌هایی، به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می‌زدند. پس از ردیابی و شناسایی هسته‌های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و منجر به بازداشت 10 عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین شد.

اعضای این هسته‌ها در عملیات‌های متعدد تروریستی به پرتاب نارنجک دست‌ساز در تجمعات مردمی و حملات خمپاره‌ای به مراکز فوق‌الاشاره پرداخته بودند و در حال طرّاحی اقدامات به مراتب شدیدتری بودند.

تمام فعالیت‌های تروریستی یادشده با هدایت مستقیم مقر اروپایی گروهک تروریستی منافقین واقع در کشور آلبانی صورت گرفته و در عملیات‌ها حتی از عناصر سابقه‌دار و قدیمی گروهک منافقین که در دهه 60 مورد عفو و تخفیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بودند استفاده شده است.

همراه با دستگیری اعضای این شبکه، تمامی اقلام و تسلیحات و ادوات عملیات تروریستی همچون خمپاره، نارنجک، مواد و تجهیزات ساخت نارنجک دست‌ساز، سلاح کمری و کوکتل‌مولوتوف، کشف و ضبط شد.

جان بر کفان گمنام ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با ملت شریف ایران اعلام می‌نمایند که مقابله با تروریسم را تا انهدام کامل آن‌ها و با قدرت ادامه خواهند داد و طبیعتاً در میدان جنگ با تروریسم غدّار خون‌آشام، حامیان و پشتیبانان تروریست‌ها منفعتی نخواهند داشت. 

ارسال نظرات