۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۲۵۲۵۷

حضور طلاب جامعة الزهرا در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مدرسه فیضیه

حضور طلاب جامعة الزهرا در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مدرسه فیضیه
بانوان طلبه، اساتید و کارکنان جامعةالزهرا(س) با حضور در اجتماع میثاق با ولایت حوزویان پایبندی خود به آرمان‌های شهدا، امام راحل را اعلام کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بیش از هزار نفر از طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها صبح امروز در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت حوزویان در مدرسه فیضیه حضور پیدا کردند.

در این اجتماع که با هدف تجدید میثاق با مقام معظم ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهانی اسلام صورت گرفت، آیت‌الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما سربازان حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هستیم و از آن روز که پا در حوزه گذاشتیم خدمت و شهادت در راه اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه خود قرار داده ایم و در این راه ما همچنان پاینده و پایداریم و هر چه دشمنان توطئه کنند و لشکر دشمن بسیج گردد، پایدار خواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز برای ما بیش از هر زمان روشن شد که راه انقلاب که امام (ره) برای ملت باز کرد حق است، بهترین دلیل بر حقانیت جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حقانیت هویت ملی و دین ما این است که همه اشرار عالم علیه این انقلاب و موجودیت این ملت این چنین بسیج شده اند.

در این اجتماع، بانوان طلبه با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «تا خون در رگ ماست/حجاب بر سر ماست»، «حسین حسین شعار ماست/حجاب افتخار ماست»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد/ارتش دشمن نتواند که جوابم دهد» و ...، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و دست‌نشاندگان داخلی و خارجی آنها نشان دادند و پایبندی خود را نسبت به آرمان‌های شهدا، امام راحل و دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

ارسال نظرات