۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۲۵۳۲۲

برنامه امتحانات کتبی سطوح عالی حوزه علمیه قم + جدول

برنامه امتحانات کتبی سطوح عالی حوزه علمیه قم + جدول
با عنایت به ضرورت امتحانات متعدد که در برنامه آموزشی جدید حوزه(مصوبه ۱۶۴۹) پیش بینی شده است، برنامه امتحانات کتبی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سطوح عالی حوزه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با عنایت به ضرورت امتحانات متعدد که در برنامه آموزشی جدید حوزه (مصوبه ۱۶۴۹) پیش بینی شده است، برنامه امتحانات کتبی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سطوح عالی حوزه علمیه قم به شرح ذیل تنظیم و برگزار خواهد شد.

هفته اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱، نوبت دوم هفته پایانی اسفندماه ۱۴۰۱، نوبت سوم هفته اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، نوبت چهارم هفته اول تیرماه ۱۴۰۲ و نوبت پنجم هفته پایانی مردادماه ۱۴۰۲.

طلاب علوم دینی مشروط به انتخاب درس در سامانه نجاح طبق ضوابط اتمام محدوده و تأیید حضور مستمر توسط استاد و ثبت آن در نجاح می‌توانند هر کدام از نوبت‌های فوق را که با شرایط آن‌ها سازگارتر است انتخاب و در امتحانات شرکت کنند و امکان شرکت در برخی از امتحانات در یک نوبت و برخی در نوبت دیگر نیز فراهم شده است.

هر طلبه در هر ماده درسی در هر سال تحصيلی فقط در دو نوبت امتحانی (يكی اصلی و ديگری تجديدی) می‌تواند شركت کند.

در این برنامه با توجه به اینکه طلاب می‌توانند در هر یک از تاریخ‌های اعلامی در تمام محدوده‌هایی که درس خود را به اتمام رسانده‌اند در امتحان شرکت کنند و محدودیت نیمسال اول و دوم وجود ندارد و تعطیلی دروس قبل از زمان امتحان نیز ضرورت ندارد.

گفتنی است زمانبندی امتحانات، ضوابط و شرایط برگزاری امتحانات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه امتحانات کتبی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سطوح عالی حوزه علمیه قم

 

ارسال نظرات