۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۲۵۳۷۲

رستم قاسمی درگذشت

رستم قاسمی درگذشت
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت.

سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد اما او ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد، که متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد.

وی از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. متاسفانه پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز خانواده و همه دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

کارنامه خدمت مرحوم قاسمی چه در دوره وزارت راه‌وشهرسازی و چه در مسئولیت‌های متعدد قبلی در وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و پشتیبانی از جریان پر افتخار مقاومت، کارنامه‌ای درخشان و مایه آبروی آن عنصر خدمتگزار، مردمی و ولایتمدار در دنیا و آخرت خواهد بود، ان‌شاءالله.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تسلیت و آرزوی رحمت و غفران خدا
1
0
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
انا لله و انا الیه راجعون
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
بی‌تردید خدمات و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه، مخلصانه و ارزشمند وی در سنگرها و مسئولیت‌های خطیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های سازندگی و آبادانی کشور در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و یاری‌بخشی به جبهه مقاومت و نیز تلاش تحسین برانگیز در کم اثر ساختن توطئه تحریم دشمنان علیه ملت ایران که تاثیرات راهبردی آن موجب افتخار پاسداران انقلاب است، برای همیشه راهنمای مشتاقان عزت، عظمت، پیشرفت و اعتلای ایران و ایرانی خواهد بود.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
یاد مرگ دل ها را آرام می کند
0
0