۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۲۵۳۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عزت و اقتدار امروز خود را مدیون شهدا هستیم

عزت و اقتدار امروز خود را مدیون شهدا هستیم
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه شهدا دارای جایگاه شفاعت هستند، گفت: عزت و اقتدار امروز خود را مدیون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم وداع با پیکر شهید حسین نوروزی با تأکید برمأنوس شدن بیشتر با شهدا، گفت: شهدا دارای جایگاه شفاعت هستند.

وی افزود: نزدیک قبر شهید زین الدین در گلزار شهدای قم، شهید طلبه‌ای است که کارنامه دختر کوچک خود را در رویا برای دخترش امضاء کرد و دختر شهید وقتی بیدار می‌شود متوجه می شود کارنامه اش امضاء شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: بعد از مدتی برای راستی آزمایی، کارشناسان صحت امضاء شهید را تأئید می‌کنند و اعلام می‌کنند جوهر امضاء شهید از این دنیا نیست.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم راه اهل بیت(ع) و فاطمه حضرت زهرا(س) را ادامه دادند، یادآور شد: بصیرتی که حضرت فاطمه(س) بعد از رحلت پیامبر در راستای دفاع از ولایت انجام داد همان بصیرت را شهدا امروز برای دفاع از ولایت و امنیت و اقتدار کشور انجام دادند.

به گفته وی وصیت نامه همه شهدا در مرحله نخست حمایت از ولایت و امام و رهبری است و ما امروز باید ادامه دهنده راه شهدا و آرمان‌های شهدا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با بیان اینکه همه ما سر سفره شهدا هستیم و عزت و اقتدار امروز خود را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: اگر امروز دین و اسلام و دستورات اسلام بر کشور حاکم است به برکت خون شهدا است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات