۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۲۵۴۳۱
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

دشمن در عمل نشان داده است که تحمل دیدن ایران مقتدر را ندارد

دشمن در عمل نشان داده است که تحمل دیدن ایران مقتدر را ندارد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: امروز دشمن در عمل نشان داده است که تحمل دیدن ایرانی مقتدر را ندارد، لذا دست به هر کاری می زند که این اقتدار را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه قصرشیرین اظهار داشت: در این سالها به عینه دیده شده است که تحریم غربی ها علیه سایر کشورها بی اثر شده است و این امر را در بحث دلار به عینه می بینیم.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: تلاش برای تغییر دلار در مبادلات تجاری یکی از نشان های تغییر و تضعیف تحریم های غربی و تلاش کشورهای مستقل برای توسعه است.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد:بی گمان افول اقتصادی بزرگترین اقتصاد دنیا و زوال مولفه‌های ابرقدرتی آمریکا، سلاح‌های سخت و نرم شیطان بزرگ را کُندتر خواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود گفت: جریان غربی ـ عربی و عبری با تمام تلاش خود در حوزه رسانه به دنبال نشان دادن چهره ای عکس و دور از واقعیت از ایران هستند و می خواهند به دنیا بگویند که قدرت این نظام رو به افول است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین اضافه کرد: امروز دشمن در عمل نشان داده است که تحمل دیدن ایرانی مقتدر را ندارد، لذا دست به هر کاری می زند که این اقتدار را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: غربی ها امیدوارند که با طولانی کردن اغتشاشات در کشور، اقتصاد این مملکت را تضعیف کنند و سرمایه گذاران خارجی را دلسرد نمایند ولی هرگز این نقشه شیطانی آنان عملی نخواهد شد.

حجت الاسلام صالحی گفت: تحولات اخیر نشان داد، آنچه برای برخی از جریانات سیاسی اهمیت دارد، تنها دیدن جمعیت‌های خشمگین است، روی دیگر دیدن جمعیت‌های خشمگین، ندیدن غالب بافت جمعیتی مردم است که حل مشکلات را در گرو آرامش و امنیت می‌دانند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: باید به کسانی که مدعی هستند، صدای مردم را بشنوید، گفت، لازمه درستی این ادعا، فهم صدای واحد مردم است و بهترین راه‌حل یا توصیه خیرخواهانه آن است که اول مدعیان صدای مردم را بشنوند، تا بعد از آن، بگذارند صدای مردم شنیده شود چون صدای واحد مردم، امنیت و آرامش می باشد./1400/

ارسال نظرات