۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۲۵۴۷۲
همزمان با چهلمین روز شهادت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ؛

رویداد «به یاد آرتین» در کتابخانه عمومی امام صادق قم برگزار شد

رویداد «به یاد آرتین» در کتابخانه عمومی امام صادق قم برگزار شد
همزمان با چهلمین روز شهادت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، اعضای کتابخانه عمومی امام صادق(ع) یاد شهدای این حادثه تروریستی را گرامی داشتند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با چهلمین روز شهادت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، به میزبانی کتابخانه عمومی امام صادق (ع) و همکاری مسجد امام صادق (ع) رویداد «به یاد آرتین» با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، ایستگاه نقاشی با موضوع شهدا، ایران و وطن با تسهیل گری زهرا علیزاده برگزار شد و در پایان نیز از دو نقاشی برگزیده تقدیر شد. در ادامه، مهدی علاقه مند، نویسنده کودک و نوجوان نیز به قصه گویی از کتاب سیزده ساله ها: خاطرات رزمندگان نوجوان، نوشته هادی شیرازی پرداخت.
آموزش اوریگامی موشک توسط مربی خلاقیت، مریم ریحانی برنامه این رویداد بود که طی آن کودکان و نوجوانان موشک های ساخته شده خود را به سمت نقشه اسرائیل پرتاب کردند.

پایان بخش این رویداد نیز، ویژه برنامه «عهد می بندم» بود که در آن، نقشه طراحی شده ایران با ثبت اثر انگشت کودکان و نوجوانان حاضر در این رویداد، سه رنگ شد. اعضای کودک و نوجوان کتابخانه عمومی امام صادق (ع) قم در این رویداد با شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و برای تلاش برای سربلندی ایران هم قسم شدند.

آرتین سرایداران، کودک شش ساله ای است که پدر، مادر و برادرش را در حمله تروریستی غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، از دست داد و خود نیز مجروح شد.

ارسال نظرات