۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۰۷۱
رئیس فراکسیون جمعیت و خانواده مجلس عنوان کرد؛

پیگیری سیاست ترویج عفت‌ستیزی و خانواده‌ستیزی هدف اصلی دشمنان در ایران

پیگیری سیاست ترویج عفت‌ستیزی و خانواده‌ستیزی هدف اصلی دشمنان در ایران
محمدبیگی گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نهاد خانواده ایرانی یک مرحله جلوتر رفته و به دنبال ترویج حیاستیزی، عفت‌ستیزی و خانواده‌ستیزی است.

به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، فاطمه محمدبیگی شامگاه امروز در نشست بصیرتی زن از دیدگاه اسلام و غرب که توسط نهضت سواد رسانه‌ای استان قزوین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیازمند تبیین و تحلیل دقیق الگوی سوم زن و تولید محتوای جدید برای دختران در این حوزه هستیم و اگر امروز الگوی سوم زن را به دختران کودک و نوجوان توضیح ندهیم، شاهد عواقب منفی آن در آینده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اگر امروز الگوی سوم زن را به خوبی برای دخترا خود تبیین نکنیم، فردا نمی‌توانیم شاهد تشکیل خانواده‌ از سوی زوج‌های جوان و کاهش معدل سنی ازدواج باشیم. از طرفی نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که مادران آینده ما به سمت داشتن 3 فرزند یا بیشتر حرکت کنند و از حس مادرانه مطلوبی هم برخوردار باشند.

وی یادآور شد: باید برای تبلیغ ارزش‌های زن مسلمان به دنبال اقدامات فرهنگی ایجابی حرکت کنیم. برای نمونه به تازگی پلیس راهور اقدام به برگزاری مسابقه رالی زنان کرده بود که هم مسابقه سنگین و متینی بود و هم هیجان خانم‌ها تخلیه شده بود. چنین اقداماتی به معنای بها دادن واقعی به زنان است و به شادابی و نشاط اجتماعی زنان کمک زیادی می‌کند.

محمدبیگی ادامه داد: دشمن که از دهه 90 به دنبال ایجاد حیاگریزی و عفت‌گریزی در جامعه بود، امروز یک مرحله جلوتر رفته و به دنبال ترویج حیاستیزی، عفت‌ستیزی و خانواده‌ستیزی است. هدف دشمن فروپاشی خانواده‌ها از درون است و بنا دارد با ترویج آسیب‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند.

نایب‌رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس با ذکر اینکه این روزها موضوعات زنان به صورت برجسته‌ای در جامعه مطرح می‌شود، گفت: از سال‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد که دشمن با موضوعات حوزه زنان به جنگ با ارزش‌های اسلامی و انقلابی خواهد آمد و بی‌توجهی مسئولان اجرایی دولت قبل به بازیابی هویت حقیقی دختران و زنان جامعه مشکل‌ساز شد.

محمدبیگی با بیان اینکه باید نگاه اصیل و انقلابی به زن و خانواده را بازشکافی کنیم و فرق بین زن در تمدن غرب و شرق را موشکافانه بررسی کنیم، افزود: 12 روز قبل در دیدار اقشار مختلف زنان با رهبر معظم انقلاب ایشان بر لزوم حکمرانی نو در حوزه زنان تاکید کردند و در این جلسه موضوعات مهمی مثل زنان خانه‌دار، زنان شاغل و نیاز به بیمارستان تخصصی برای زنان مطرح شد که مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ارسال نظرات