۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۲۸۲۰۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

یکی از مصادیق سبک زندگی دینی کاهش طلاق و افزایش ازدواج آسان است

یکی از مصادیق سبک زندگی دینی کاهش طلاق و افزایش ازدواج آسان است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید براینکه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به جهاد دارد، گفت: یکی از مصادیق بارز سبک زندگی، کاهش طلاق و افزایش ازدواج آسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در جمع اعضای مؤسسه ازدواج‌های آسان، گفت: برای پیشرفت سریع در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز به تشکیل یک جبهه واحد است تا از فعالیت‌های متفرقه پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبراکرم(ص) می‌فرماید، در بین واسطه‌ها بهترین واسطه کسی است که برای ازدواج وساطت می‌کند، افزود: در روایات است کسی که ازدواج می‌کند نیمی از دین خود را کامل نموده و اگر جوان باشد دو سوم دین خود را کامل کرده است.

به گفته وی فعالیت بدون منت و امتیاز در مؤسسه ازدواج‌های آسان برای امر مقدس ازدواج و سنت پیامبر یک کار جهادی و ارزشی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، از کار‌های متفرقه پرهیز کرده و تحت یک جبهه متحد فعالیت کنید، اظهار داشت: همگرایی و هم افزایی بین مجموعه‌ها و مؤسسات همسو و فعال در کاشان و آران و بیدگل که به صورت جهادی فعالیت می‌کنند می‌تواند نتایج بهتری به دنبال داشته باشد.

وی یکی از وظایف محوله رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب نماینده خود در منطقه کاشان را تامین نیاز‌های معنوی، فکری و اجتماعی آنان به ویژه جوانان دانست و افزود: فعالیت در امر ازدواج آسان یکی از مصادیق فرمان رهبری در موضوع ارتقاء اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ۷ توصیه دارد که آخرین توصیه معظم له سبک زندگی دینی است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به جهاد همه جانبه دارد، افزود: یکی از مصادیق بارز سبک زندگی، کاهش طلاق و افزایش ازدواج آسان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه هر فعالیتی باید محکم، صحیح، تمیز، استاندارد و مستدل باشد تا با مشکل روبرو نشود، اظهار داشت: مقدمه فعالیت‌ها باید درست و صحیح باشد و برای انجام کار صحیح باید به یک مرجع رسمی متصل شد.

به گفته وی کارگروه‌های فعال ازدواج در فرمانداری و وزارت ورزش و جوانان که در امر ازدواج فعال هستند می‌توانند برای تهیه جهیزیه ارزان قیمت نیز اقدام کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات