۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۲۸۴۶۷
جانشین عقیدنی سیاسی فرماندهی کل قوا:

اکنون محور تهاجم دشمن نفوذ است

اکنون محور تهاجم دشمن نفوذ است
حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه اکنون محور تهاجم دشمن نفوذ است، گفت: رهبر انقلاب سال گذشته بحث افول آمریکا را مطرح کردند این پیشگویی حضرت آقا درحال اجرا شدن است

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدر مصلحی جانشین عقیدنی سیاسی فرماندهی کل قوا در سخنانی گفت: دو نوع نفوذ داریم یکی نفوذ موردی و نفوذ جریانی. در مورد اول دشمن یک نفر را عامل خودش می‌کند که اینها چند زیر کد دارند. بنده براساس سند و مدرک حرف می‌زنم، یکی از زیر کدها ترور فیزیکی است، شهدای هسته‌ای، شهدای هفتم تیر، شهدای ترور فیزیکی هستند. بعد از ترور فیزیکی، ترور شخصیت است.

جانشین عقیدنی سیاسی فرماندهی کل قوا به نفوذ جریانی نیز اشاره کرد و افزود: فتنه ۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ از این نوع نفوذ بود که دشمنان نقاط ضعف ما را شناسایی کرده و بر اساس آن‌ها جریان سازی کردند تا مردم، نخبگان و مسئولان را دچار اشتباه محاسباتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال لطمه زدن به کشور است. بخشی از مشکلات اقتصادی کنونی نیز به خاطر اصلاحات اقتصادی است که هیچکس جرات اجرای آن را نداشت اما بالاخره اجرا شد و پیش بینی می‌کنم حدود یک سال و نیم نیز طول می‌کشد تا نتایج آن حاصل شود.

حجت الاسلام مصلحی ابراز داشت: در جهان انقلاب های فراوانی اتفاق افتاده ولی بعد از مدتی خاتمه یافته و از بین می رود و به فراموشی سپرده می شود و تنها انقلابی که سال ها باقی مانده انقلاب اسلامی ایران است که درحال طی مسیر است. تاریخ اسلام را بررسی کنید تمدن های زیادی اتفاق افتاده ولی تمدن اسلام فرسوده نشده و مثل شیر خفته است و امام خمینی قدس سره این شیر خفته را بیدار کرد امام راحل در فرازی از صحیفه سجادیه فرمودند: این قرن ، قرن نابودی استکبار است

وزیر اسبق اطلاعات بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال قبل بحث افول آمریکا را مطرح کردند این پیشگویی حضرت آقا درحال اجرا شدن است، ما در این دوره از انقلاب ۱۷ هزار شهید ترور داریم. حضرت آقا همه فرمایشات شان براساس مطالعات و بررسی های دقیق است.

حجت الاسلام مصلحی در ادامه گفت: کلمه آمریکا درحال فروپاشی را بصورت انگلیسی در گوگل تایپ کنید و بررسی کنید، بیشتر از ۱۴ میلیون مقاله نوشته شده که هیات علمی ها و اساتید جهان نوشته اند که آمریکا درحال فروپاشی است. جالب است بدانید ۸۰ درصد این مقالات عامل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی ایران می دانند و این قرآن سوزی ها چارچوب دارد و براساس ریشه دار بودن اسلام است.

وی ابراز داشت: دولت آقای رئیسی جراحی سختی کرد که دولت های قبل این جراحی را نکردند و این جراحی ۶ ماه آینده این معضلات اقتصادی را حل خواهد کرد و این درحالیست که در تحریم شدید هستیم درحالی که موساد و ام آی سیکس و سی آی ا برای سرنگونی انقلاب نقشه های زیادی طراحی کردند و الان در عجبند که چرا تحریم ها باعث پیشرفت ایران شده است

وزیر اسبق اطلاعات گفت: ما با تمام دنیای استکبار در جنگ بودیم و استکبار هزینه‌های سنگینی داده است، هرچند ما هم هزینه‌های سنگینی با شهدا و با تهاجم فرهنگی دادیم و اکنون نیز محور تهاجم دشمن، نفوذ است.

ارسال نظرات