۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۲۸۴۹۲
دومین عملیات مبارزان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر

تیراندازی در قدس اشغالی/ مجری ۱۳ ساله عملیات زخمی شد

تیراندازی در قدس اشغالی/ مجری ۱۳ ساله عملیات زخمی شد
در پی تیراندازی در منطقه سلوان قدس اشغالی دو صهیونیست و مجری عملیات زخمی شدند.

اداره اورژانس رژيم صهيونيستی اعلام کرد در عملیات تیراندازی نزدیک یک شهرک در منطقه سلوان در قدس اشغالی دو نفر زخمی شدند که یکی از آن‌ها هوشیاری خود را از دست داده است..

رسانه های عبری اعلام کردند عامل عملیات تیراندازی امروز در محله سلوان شهر اشغالی قدس، ۱۳ ساله و «محمد علیوات» نام دارد. وی زخمی شده و هنوز زنده است.خانواده محمد علیوات نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی تاکید کردند او ارتباطی به تیراندازی امروز در محله سلوان قدس نداشته و به صورت تصادفی در این محل حضور داشته است.

با این حال، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نظامیان این رژیم در حال بازجویی از نوجوان فلسطینی ۱۳ ساله‌ای هستند که امروز به سوی شهرک نشینان در محله سلوان قدس، تیراندازی کرد. بازجویی از این نوجوان فلسطینی با وجود زخمی شدن او صورت می‌گیرد.

در این حال خبرنگار المیادین گفت در پی این حادثه شمار زیادی از نیرو‌های پلیس رژيم صهيونيستی به محل حادثه رفتند .هواپیما‌های ارتش اشغالگر اسرائیل نیز در پی عملیات در محله سلوان قدس در جنوب مسجدالاقصی، بر فراز این منطقه به پرواز درآمدند.

بازرس کل پلیس رژيم صهيونيستی دستور آماده باش در همه شهر‌ها در بالاترین سطح و تمدید شیفت‌های عناصر پلیس را صادر کرد. همچنین
۶۰ درصد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات در شهر اشغالی قدس، از ترس تکرار این عملیات، در کرانه باختری مستقر شدند.برخی منابع نیز گزارش دادند رئیس پلیس اسرائیل، دستور استقرار دائم یگان ویژه نظامیان این رژیم را در شهر اشغالی قدس صادر کرد.

حمله با سلاح سرد در تل آویو

خبر‌های اولیه حاکی از حمله با سلاح سرد نزدیک تل آویو است.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات