۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۲۸۵۱۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دشمنان به دنبال گسترش ناامیدی در کشور هستند

دشمنان به دنبال گسترش ناامیدی در کشور هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمنان دست به هر کاری می زنند که ناامیدی را در کشور ما بسط و گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، جلسه ستاد دهه فجر کرمانشاه امروز با حضور آیت الله مصطفی علما؛ استاندار، مدیران و مسئولان دولتی در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این جلسه اظهار داشت: امام راحل برای اینکه ثابت کند که اسلام زنده است و خواهد بود سالها سختی زندان را به جان خویش خریدند و امروز ما باید این زحمات و ایثارگری ها برای اسلام را به خوبی تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان دست به هر کاری می زنند که ناامیدی را در کشور ما بسط و گسترش دهند که بهترین نمونه از این دخالت ها و شیطنت های دشمنان را می توان مدیریت اغتشاشات در این مملکت دانست که در این حوادث مشکلات بسیاری برای ملت ایران به ویژه نسل جوان پیش آمد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: بنابراین باید امروز نسل جوان را با دستاوردهای این نظام آشنا سازیم بنابراین اینجاست که جهاد تبیین نقش پررنگ خود را نشان می دهد.

آیت الله علما گفت: نسل جوان باید به خوبی تاریخ این انقلاب را بشناسند و بداند که اوضاع دوران طاغوت چگونه بوده است و امروز در چه جایگاهی قرار داریم که دهه فجر در این راستا فرصتی مغتنم برای تبیین این حقایق است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیش از انقلاب این کشور عملا در دستان مستشاران آمریکایی و غربی بود ولی امروز ما آقای خودمان هستیم و این را باید از برکت قرآن، اسلام و این انقلاب دانست.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر اسلام و انقلاب به درستی تبیین شود می توانیم دنیا را فتح کنیم، بنابراین امروز وظیفه بسیار سنگینی بر وظیفه مسئولان و دلسوزان این نظام اسلامی قرار گرفته است./1400/

ارسال نظرات