۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۳۰۲۷۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مشکلات اقتصادی سد راه تولید برطرف شود

مشکلات اقتصادی سد راه تولید برطرف شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات امام زمان(عج) هنگام ظهور آبادی بلاد است، ابراز امیدواری کرد مشکلات اقتصادی سد راه تولید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با مدیر و کارگران شرکت فرش خاطره کاشان، گفت: امیرمومنان(ع) می‌فرماید، تمام کار‌های شما تابع نماز است.

وی افزود: اگر نماز تأیید نشود سایر اعمال نیز قبول نخواهد شد، از این رو تلاش کنیم خود و فرزندان خود نسبت به اقامه نماز با کیفیت اهتمام داشته و هنگام نماز توجه به خدا داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم اهمیت حضور قلب در نماز تأکید کرد و اظهار داشت: امام رضا(ع) می‌فرماید، تصور کنید هنگام اقامه نماز یکی از ائمه اطهار(ع) در کنار ما و ناظر بر نماز ما است که بسیار تاثیر گذار است.

وی بصیرت حضرت ابوالفضل(ع) را برای ما درس دانست و با اشاره به اینکه تعدادی از امامزادگان از جمله حضرت ابوالفضل(ع) از طرف امام معصوم زیارت نامه دارند، گفت: یکی از الفاظ امام معصوم برای حضرت ابوالفضل(ع) بصیرت و دشمن شناسی عمیق است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک روز جانباز، گفت: اگر اراده و روح انسان قوی باشد، روح قوی جسم ضعیف را به دنبال خود می‌کشد.

وی تولیدات این شرکت تولیدی را جهانی دانست و با اشاره به اینکه اسلام با تولید موافق است، افزود: اسلام به تولید حداکثری تأکید دارد، اما با اسراف مخالف است و قناعت را توصیه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات امام زمان(عج) هنگام ظهور آبادی بلاد است، ابراز امیدواری کرد مشکلات اقتصادی سد راه تولید برطرف شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات