۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۳۰۲۷۴

برگزاری گارگاه مهارت افزایی مراحل تدوین مقاله پایانی

برگزاری گارگاه مهارت افزایی مراحل تدوین مقاله پایانی
اصفهان - گارگاه آموزش مهارت افزایی مراحل تدوین مقاله پایانی در مدرسه رضویه خمینی‌شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گارگاه مهارت افزایی آموزش مراحل تدوین مقاله پایانی، با حضور طلاب و اساتید مدرسه رضویه خمینی‌شهر برگزار شد.

در این گارگاه خانم محبوبه قربانی معاون پژوهش مدرسه رضویه ضمن بیان روایت امیر المومنین(ع) در راستای اهمیت تحقیق و پژوهش، گفت: طلاب با توجه به مهارت مقاله نویسی و آیین و مراحل نوشتن آن باید اقدام به نوشتن و ارائه یک مقاله پایانی نمایند.

وی در راستای توضیح رعایت گام‌ اول در روند مقاله‌نویسی اظهار کرد: اولین گام برای نوشتن یک مقاله انتخاب عنوانی کاربردی، جدید و جزئی است.

معاون پژوهش مدرسه رضویه خمینی‌شهر در بیان چگونگی رعایت گام‌ دوم مهارت مقاله نویسی بیان کرد: نوشتن طرح اجمالی با چهار عنوان، توضیح چهار عنوان ذکر شده در طرح اجمالی، بیان ضرورت و اهمیت موضوع، بیان پیشینه و منابع بکار رفته در مقاله و نهایتا ارائه آن به معاون پژوهش مدرسه، روند پیش‌برد گام دوم مقاله‌نویسی می‌باشد.

قربانی با توجه به چگونگی نوشتن روند پایانی مقاله ادامه داد: پس از تصویب عنوان مقاله پایانی طلبه موظف است طبق شیوه‌نامه موجود در دفتر پژوهش شروع به نوشتن مقاله کند.

وی در پایان با بیان توضیحاتی پیرامون نحوه منبع یابی در تحقیق، فونت مورد استفاده، ارجاع‌دهی و تعداد صفحات مقاله پایانی، در حضور مدیریت مدرسه رضویه از سه نفر از طلاب پژوهشگر این مدرسه تجلیل به عمل آورد./1304/

ارسال نظرات