۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۳۰۹۸۵

اعزام دومین کاروان راهیان نور از کاشان

اعزام دومین کاروان راهیان نور از کاشان
اصفهان – دومین کاروان راهیان نور با ۴ دستگاه اتوبوس از شهرستان کاشان راهی مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در منطقه جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کاروان‌های راهیان نور از شهرستان کاشان طی ۷ مرحله از کاشان به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های راهیان نور امسال طی ۷ مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد، افزود: نخستین کاروان راهیان نور ۱۶ اسفند ماه جاری و امروز دومین کاروان از کاشان اعزام می‌شوند.

سرهنگ اکبری از اختصاص حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس ویژه دانشجویان و دانش‌ آموزان خبر داد و یادآور شد: حدود ۳۰ دسنگاه اتوبوس نیز برای اعزام دیگر اقشار جامعه که اکثریت آن‌ها نوجونان و جوانان هستند در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ابراز امیدواری کرد با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره و رشادت و جانبازی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود.

به گفته وی جوانان انقلابی میهن اسلامی ایران امروز با وجود همه توطئه‌ها و تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن همچنان پای انقلاب ایستاده اند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران دفاع می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات