۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۲۶۷
سردار شریفی:

نشر معارف شهیدان از مصادیق جهاد تبیین است

نشر معارف شهیدان از مصادیق جهاد تبیین است
مسئول ایثارگران سپاه با اشاره به مصادیق جهاد تبیین گفت: ما باید در حوزه شهیدان با معرفی آن‌ها به نسل جوان جهاد تبیین انجام دهیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول اداره ایثارگران سپاه صبح امروزهمزمان با روز شهید با پدر شهیدان منصور، محمود و غلامرضا بیات سرمدی دیدار و از وی تفقد کرد.

سردار شریفی در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، مدافعان وطن و مدافعان حرم گفت: شهدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و دارند؛ همان طور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا نیز درباره شهدا فرمودند که مساله‌ شهید و ایثارگرى، موتور حرکت جامعه است.

مسئول اداره ایثارگران سپاه در ادامه سخنان خود بیان کرد: شهداء شمع محفل بشریت هستند و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها وظیفه اصلی همه ما است. البته اینکه بگوییم صرف گرامیداشت یاد و خاطره شهداء کافی است، یک سخن دقیق نیست چون ما باید علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهداء نسبت به ترویج معارف آن‌ها نیز کوشا باشیم.

سردار شریفی ترویج معارف و اخلاق را یک امر مهم و ضروری در حوزه جهاد تبیین دانست و گفت: همان طور که رهبر انقلاب هم درباره جهاد تبیین فرمودند، جهاد تبیین یک کار با اهمیت محسوب می‌شود که یک وظیفه همگانی است و ما باید در حوزه شهداء نیز با معرفی آن‌ها به نسل جوان جهاد تبیین انجام دهیم.

مسئول ایثارگران سپاه پاسداران در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مادر شهیدان بیات سرمدی خطاب به پدر این شهیدان عنوان کرد: بنده به عنوان فرزند ملت ایران اسلامی باید از زحمات شما و مادر شهیدان عزیز تقدیر کنم. چراکه تقدیم سه شهید به انقلاب اسلامی مجاهدت خانواده بیات سرمدی برای انقلاب اسلامی است و باید آن را ارج نهاد.

سردار شریفی در پایان با اهدای لوح تقدیر به نیابت از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه از مقام شهیدان بیات سرمدی تجلیل و تشکر کرد.

ارسال نظرات