۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۰۱۲
جمعیت الوفاق بحرین:

ملت بحرین بر بحران کنونی چیره می شوند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین بر توانایی غلبه مردم این کشور بر بحران کنونی تاکید کرد.
انجمن الوفاق اسلامي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در بیانیه ای بر پایبندی این جمعیت بر وحدت و انسجام ملی و تلاش بر اساس یکپارچگی قشرها و گروهای مختلف سیاسی تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: جمعیت الوفاق اسلامی بحرین همچنان بر تنها گزینه خود یعنی وحدت و انسجام ملی، تعدد سیاسی و فعالیت بر اساس نظریه کشتی یکپارچه با حضور قشرهای مختلف برای ادامه اعتراضات مسالمت آمیز پایبند است و همگان را به مدیریت بحران بر پایه های افق های ملی و استفاده از همه توان برای خروج از بحران کنونی دعوت می کند.

این جمعیت افزود: تغییر چهره الوفاق و سایر گروه ها توسط رسانه ها امر بسیار ناپسندی است و با حرفه اطلاع رسانی مغایرت دارد و انتشار خبرهایی نادرست که با واقعیات به دور است به صلاح کشور نیست.

الوفاق تاکید کرد: تلویزیون بحرین در روزهای گذشته خبرهایی را درباره درخواست الوفاق برای لغو منشور ملی اصلاحات و موضع آن در قبال دانش آموزان منتشر کرد که واقعیت نداشت و همگان می دانند که الوفاق از این اقدامات به دور است.

این جمعیت شیعی بحرین بر توان مردم این کشور برای فائق آمدن بر این بحران تاکید کرد و بیان داشت: الوفاق ایمان دارد که بحران بحرین در داخل کشور قابل حل است و مردم می توانند بر بحرانی که به مرحله حساسی رسیده چیره شوند.

در بخش پایانی بیانیه آمده است: خواسته های الوفاق روشن و از پیش ذکر شده است و خواسته های جدیدی نیست. این جمعیت بارها این مطالباتش را به صورت آرام و مسالمت آمیز عنوان کرده بود ولی تاکنون به نتیجه نرسیده اند./980/گ
ارسال نظرات