۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰
در اعتراض به اهانت به پیامبر اکرم؛

مسلمانان هندوستان در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان هندوستان در اعتراض به نقاشی چهره پیامبر(ص) در یکی از کتاب های داستانی راهپیمایی بزرگی را برگزار کردند.
هند راهپيمايي در هند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هزاران تن از مسلمانان شهرهای مختلف هندوستان در اعتراض به انتشار عکس های نقاشی پیامبر اکرم(ص) در کتاب های داستان کودکان در این کشور به خیابان ها آمده و راهپیمایی اعتراض آمیز بزرگی را برگزار کردند.

تظاهرات کنندگان در این راهپیمایی که با حضور علما، سازمان های اسلامی و جمع کثیری از مردم برگزار شد انتشار این کتاب را به شدت محکوم کردند و محاکمه عاملان نشر آن را خواستار شدند.

مسلمانان هند که از انتشار این کتاب به شدت خشمگین بودند از دولت خواستند تا این کتاب را جمع آوری کند و مولف آن را به دلیل گستاخی به ساحت مقدس رسول خدا(ص) محاکمه و مجازات کند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی تاکید کردند که مسلمانان عشق و اراده خاصی به حضرت محمد(ص) دارند و تحمل چنین جسارت هایی را به ساحت مقدس ایشان ندارند.

تظاهرات کنندگان، انتشار این کتاب داستان را عامل جریحه دار شدن احساسات مسلمانان عنوان کردند و خواستار تعطیلی سازمان منتشر کننده این کتاب شدند.

گفتنی است یکی از سازمان های نشر هندوستان در هفته گذشته اقدام به چاپ کتاب داستانی ویژه کودکان کرد که در آن، عکس پیامبر اکرم(ص) به صورت نقاشی در این کتاب چاپ شده است./980/ب901/گ
ارسال نظرات