۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۴۶۷
یک پایگاه صهیونیستی:

صهیونیست ها هراس شدیدی از جنگ با ایران دارند

خبرگزاری رسا ـ پایگاه وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که صهیونیست ها از جنگ با ایران به شدت واهمه دارند.
رژيم صهيونيستي
به گزارش خبرگزاری رسا، یک پایگاه خبری وابسته به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد که شهروندان این رژیم به شدت مخالف جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

در این گزارش آمده است: شهروندان یهودی ساکن سرزمین های اشغالی مطمئن هستند که حمله نظامی رژیم به ایران سبب هدف قرار گرفتن همه یهودیان غاصب فلسطین می شود و به همین دلیل است که شهروندان درخواست پناهندگی به آمریکا و سایر کشورهای اروپایی کرده اند.

این پایگاه افزود: حالت ترس و هراس از بروز جنگ میان رژیم صهیونیستی و ایران نه تنها مردم عادی را فراگرفته است، بلکه به نخبگان نیز سرایت کرده و حالت تنش شدیدی بر سازمان های دولتی مهم این رژیم حاکم شده است.

این پایگاه با اشاره به توان نظامی بالای ایران تصریح کرد: سازمان اطلاعات اسرائیل به خوبی می داند که ایران لقمه راحتی نیست و بهترین دلیل برای اثبات این مدعا، نگرانی شدید نظام از تهدیدات ایران مبنی بر شلیک 4 موشک به سرزمین اشغالی که به کشته زخمی شدن یک میلیون تن منجر می شود است. این نگرانی و اضطراب شدید در حالی است که ایران تنها از شلیک 4 موشک خبر داده است و معلوم نیست اگر تعداد این موشک ها افزایش یابد و البته افزایش این تعداد برای ایران به شدت آسان است چه بلوایی این رژیم را فرا می گیرد.

این رسانه صهیونیستی از حمایت های متقابل ایران و حزب الله لبنان یاد کرد و اظهار داشت: دشمنی با ایران تنها مشکل رژیم صهیونیستی نیست، بلکه وارد شدن نیروهای مقاومت حزب الله در این جنگ به معضلی برای نظام تبدیل شده است بویژه اینکه گزارش های موساد حاکیست که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله از واحدهای جنگی وابسته به این جنبش دیدار کرده و خاطر نشان ساخت که زمان جنگ با رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک شده است.

این پایگاه خبری تاکید کرد: نقش حزب الله در این جنگ به شدت بر رهایی منطقه عربی از وجود اسرائیل بسیار پررنگ است، تسلط نیروهای حزب الله بر بخشی هایی از منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از برنامه های این جنبش است.

گفتنی است شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شکبه دوم این رژیم، ایران را خطری بزرگ برای این رژیم و جهان توصیف کرد و روی آوردن اسرائیل و سایر کشورهای جهان به گزینه نظامی علیه ایران را بسیار نزدیک خواند.

این سخنان با واکنش برخی از مقامات این رژیم همراه بود به طوری که نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیست ها در قبال این سخنان سکوت اختیار کرد و برخی دیگر از مقامات نیز از علنی ساختن تهدیدات علیه ایران به شدت انتقاد کردند.

در حالی که قرار است آژانس بین المللی انرژی اتمی در روزهای آینده گزارش خود را درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران ارائه کند، مقامات آمریکایی، صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی به شدت تلاش می کنند تا برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را خطرناک و در راستای تولید سلاح های هسته ای جلوه دهند./980/ب902/گ
ارسال نظرات