۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۲۳۵
جریان العمل اسلامی بحرین:

آل خلیفه مزدور آمریکا و عربستان است

خبرگزاری رسا ـ جریان العمل اسلامی بحرین، آل خلیفه را مزدور آمریکا و عربستان ظالم توصیف کرد.
راهپيمايي در بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جریان العمل اسلامی بحرین در بیانیه ای به شهادت رسیدن علی یوسف بداح، نوجوان 16 ساله بحرینی از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بحرین در ساعت های اولیه روز شنبه با شیوه فجیع قتل عمدی و مظلومانه شهید نوجوان علی یوسف بداح در منطقه الجفیر که به دلیل زیر گرفتن وی از سوی خوروی پلیس جنایت کار به شهادت رسید مواجه شدند. تسلیت گرم خود را بدین مناسبت به پدر و مادر و خانواده آن شهید و ملت مجاهد بحرین ابراز و اوج خشم و غضب و محکومیت خود را از شیوه فجیع به قتل رسیدن این نوجوان اعلام می کنیم.

این جریان افزود: نیروهای آل خلیفه حتی به تشییع کنندگان نیز رحم نکرده و بر خلاف آموزه های اسلامی و عرف جامعه به سرکوب وحشیانیه تشییع کنندگان پرداختند، این جنایت در ادامه سایر جنایت های رژیم در قالب کشتار و یورش به منازل و بازداشت های مستمر و ضرب و شتم بانوان انجام گرفت.

جریان العمل اسلامی بحرین تصریح کرد: نظام ظالم و فاسد خلیفی که از سوی حمد طاغوت گر و مجلس خانوادگی وی اداره می شود تصمیم به قتل و تصفیه معارضان گرفته و تصور می کند که می تواند با این اقدامات خونین به شکستن اراده انقلابیون بپردازد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به حمایت های بی دریغ آمریکا از آل خلیفه تاکید شده است: تصمیم به کشتار معترضان دقیقا با حمایت آمریکا از حکومت آل خلیفه منطبق شده است. به شادت رساندن حاج علی الدیهی و تلاش برای کشتار انقلابیون در مراسم ختم وی نیز در ادامه پروژه استراتژیک آمریکا برای ریشه کن کردن انقلاب انجام گرفت.

این جریان بر لزوم مقاومت ملت بحرین تاکید کرد و ادامه داد: ملت بحرین که همواره به خداوند متعال توکل کرده اند همچنان از تروریسم و جبروت مقامات مزدور آمریکا و اشغالگران سعودی ظالم قوی تر است و با گسترش اعتراضات در روزهای آینده به مصاف دیکتاتوری می رود.


گفتنی است نیروهای امنیتی آل خلیفه با زیرگرفتن نوجوان 16 ساله بحرینی و به شهادت رساندن وی با وضعیتی فجیع، موجی از خشم و غضب را در این کشور بوجود آورد.

نظامیان بحرینی حتی به مراسم تشییع این نوجوان نیز رحم نکرده و به سرکوب و ضرب و شتم تشییع کنندگان پرداختند./980/ب902/گ
ارسال نظرات