۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۲۸۸

پنجمین یادبود شهید ادواردو آنیلی در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین یادبود شهید تازه مسلمان مهدی آنیلی مشهور به ادواردو آنیلی به همت انجمن اسلامی شهید ادواردو در اصفهان برگزار شد.
ادواردو آنيلي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی انجمن اسلامی شهید آنیلی، پنجمین سالگرد شهادت شهید تازه مسلمان مهدی آنیلی مشهور به ادواردو آنیلی به همت انجمن اسلامی شهید ادواردو دوشنبه 30 آبان در سالن همایشات هلال احمر اصفهان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم خانم جووآنا مالو دروتو "رییس مرکز توحید در تورنتو ایتالیا"، دکتر قدیری ابیانه "دوست شهید آنیلی و سفیر سابق ایران در مکزیک واسترالیا" و جمال طاهری "موسس و مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو" به سخنرانی پرداختند.

همچنین دراین برنامه از اولین آهنگ فارسی خوانده شد برای آن شهید بزرگوار رونمایی شد.

گفتنی است شهید مهدی دانیلی مشهور به ادواردو فرزند سوپر میلیاردر معروف ایتالیایی جووانی آنیلی دارای مدرک دکترای ادیان بود که در سالهای آغازین انقلاب اسلامی ایران بواسطه رهنمودهای قرآنی امام خمینی(ره) شیعه شد و نام مهدی را برای خود برگزید. وی در سال 1360 در نماز جمعه تهران با امامت مقام معظم رهبری حضور یافت و در جلسه ‌ای خصوصی به دیدار امام خمینی(ره)رفت؛ امام پیشانی او را ‌بوسید و برای او دعای خیر کرد. این جوان تازه مسلمان پس از ابراز اسلام به طرز مشکوکی در زادگاهش به قتل رسید./955/د102/ع

ارسال نظرات