۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۲۹۳
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مقامات پاکستانی از اعتماد به آمریکا خودداری کنند/ آمریکا مجبور به خروج ذلت بار از عراق شده است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، مقامات این کشور را به خودداری از اعتماد به آمریکا فراخواند.
ناصر عباس جعفري دبيرکل وحدت مسلمين پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانسی خبری، دولتمردان این کشور را به پرهیز از اعتماد به آمریکا فراخواند و گفت: دولتمرد پاکستانی باید از اعتماد به آمریکا دست بردارند و به جای آن به ملت اعتماد کنند. آمریکایی ها قاتلان ملت پاکستان به شمار می آیند و همراهی با آنان جرم بزرگی محسوب می شود.

وی افزود: جنگی که آمریکا به نام آزادی و دموکراسی به راه انداخته است هیچ نفعی برای کشور و ملت پاکستان ندارد و آمریکا با این شعارها و با راه انداختن این جنگ درصدد برآورده ساختن اهداف خود است.
حجت الاسلام جعفری حضور آمریکا و ناتو در منطقه را عامل ناامنی خواند و تصریح کرد: آمریکا با راه انداختن جنگ مذهبی و حمایت از تروریسم، زمینه های حضور خود را در منطقه بوجود آورده و هم اکنون نیز در حال گسترش ناامنی در منطقه است.

دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان بر لزوم برخورد قاطع این کشور علیه آمریکا تاکید کرد و اظهار داشت: عذرخواهی آمریکا به دلیل حمله به پایگاه نظامی پاکستان کافی نیست و دولت موظف است با عوامل این جنایت که به کشتار شهروندان منجر شده است به شدت برخورد کند.

وی آمریکایی را قاتل بی گناهان توصیف کرد و ادامه داد: ریختن خون بی گناهان از تخصص و شیوه فعالیت آمریکاست و این امر را پیش از این در کشورهای عراق و افغانستان شاهد بودیم که طی آن هزاران تن از افراد بی گناه بدست نیروهای این کشور کشته شدند.

جعفری با اشاره به خروج ذلت بار آمریکا از عراق تاکید کرد: آمریکا نتوانست به خواسته های خود در عراق دست یابد و حتی در راه اندازی جنگ مذهبی میان ملت این کشور ناموفق بود و سرانجام چاره ای جز خروج از عراق پیدا نکرد و مجبور است در روزهای آینده با ذلت و خواری از عراق خارج شود./980/ب902/گ
ارسال نظرات